Slavnostní vyhlášení mistrů ČR v OFFROAD TRIALu roku 2017 (17.-.18.11.) |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

4.7i V8 nejde válec

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22276
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 44
Věk: 37
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Edgar » Ne 13.12.2015, 0:13

Jak odchází cívky? Jako že nejede na volnoběh na osm hrnků a v tahu se to uklidní a jede na V8? Ventily výfukovýz chudýho plynu se ohýbaj a netěsní. Běžná to věc. Nebo jako na benuín to nedělá?


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3703
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Témata: 44
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 47
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod DavidDDD » Ne 13.12.2015, 8:08

sira napsal:Ahoj.Nikdo nic,žádná rada.Má model 2006 uzávěrku středu a zadku nebo jen střed??

Dík

Jen střed, ale údajně se nabízel i zadek, jako příplatek. Koukám po nich pořád a viděl jsem to u jedinýho naftovýho kusu. Jinak asi si dát pozor na to co u ostatních aut.. Osobně bych nekupoval LPG, vím o 2 kusech, který s tím měli trable, naopak kamarád měl 350tiskm na benzínu, nešetřil ho a nic se nedělo..
LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.


Autor tématu
MatejR
Diskuzní Guru
Příspěvky: 297
Registrován: Pá 05.11.2010, 8:55
Témata: 14
Auto: JEEP Cherokee 4.0 HO, Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8, UAZ 469, JAWA555
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 41
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod MatejR » Čt 24.12.2015, 15:39

Edgar napsal:Jak odchází cívky? Jako že nejede na volnoběh na osm hrnků a v tahu se to uklidní a jede na V8? Ventily výfukovýz chudýho plynu se ohýbaj a netěsní. Běžná to věc. Nebo jako na benuín to nedělá?


Přesně opačně na volnoběh v pohodě, po zahřátí jak na plyn, tak na benzín občas při ustálený rychlosti motor škubne, na plyn je to citelnější. Svíčky nové, vzduch nový, diagnostika nic neukzuje, když jsi strašil minule s ohlým ventilem, tak tlaky všech válců 15-to platí stále, předtím to byla cívka, teď soudím, že asi také, ale není tak odpálená, aby ji ukázala diagnostika. řekl bych, že zlobí vždy po dosažení teploty.
Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8 , Jeep Cherokee 4.0 HO

plyn patří do kamen, proto mám 173kW kamna na kolech

Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 22276
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Témata: 44
Věk: 37
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Edgar » Čt 24.12.2015, 15:51

Tak můžeš ladit furt dokola.

Avatar uživatele

Jarao
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2672
Registrován: Po 12.11.2007, 13:48
Témata: 0
Auto: TOYOTA for ever
Místo/Bydliště: Alfa Virgo
Věk: 50
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Jarao » Po 28.12.2015, 14:40

MatejR napsal:
Edgar napsal:Jak odchází cívky? Jako že nejede na volnoběh na osm hrnků a v tahu se to uklidní a jede na V8? Ventily výfukovýz chudýho plynu se ohýbaj a netěsní. Běžná to věc. Nebo jako na benuín to nedělá?


Přesně opačně na volnoběh v pohodě, po zahřátí jak na plyn, tak na benzín občas při ustálený rychlosti motor škubne, na plyn je to citelnější. Svíčky nové, vzduch nový, diagnostika nic neukzuje, když jsi strašil minule s ohlým ventilem, tak tlaky všech válců 15-to platí stále, předtím to byla cívka, teď soudím, že asi také, ale není tak odpálená, aby ji ukázala diagnostika. řekl bych, že zlobí vždy po dosažení teploty.

Mě to tak dělalo po výměně svíček a filtru, taxem ty cívky vyměnil taky a naklepl svíčky o 0,15mm. Už to nedělá... mám ve dvou válcích nižší tlaky, tak tam sem ty svíčky naklepl o dvě desetiny... :ramena:
Tlaky 15 nemá ani novej snad... :roll:
Není důležité co bylo, ale co je... a furt se neco sere, teď už míň
5xLand...1 x Rover a 4 x Cruiser
Dva v nemocnici, tři co maj MOTOR jedou...teprve s kilem jsem pochopil význam Land Cruiser

Odesláno z mé 286ky pomocí neutronového urychlovače v Bernu

Avatar uživatele

Michal95
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2565
Registrován: Stř 30.01.2013, 20:15
Témata: 24
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Michal95 » Po 28.12.2015, 16:12

A co používáte za svíčky?

Avatar uživatele

Jarao
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2672
Registrován: Po 12.11.2007, 13:48
Témata: 0
Auto: TOYOTA for ever
Místo/Bydliště: Alfa Virgo
Věk: 50
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Jarao » Út 29.12.2015, 12:07

Já tam teďkonc mám Yridiový Denza, ale plynař říkal, že by ty platinový byly lepší. Měl jsem tam nějaký Bošky a to byla hrůza.
Nějak se to ustálilo a nemám zatím problém.
Není důležité co bylo, ale co je... a furt se neco sere, teď už míň
5xLand...1 x Rover a 4 x Cruiser
Dva v nemocnici, tři co maj MOTOR jedou...teprve s kilem jsem pochopil význam Land Cruiser

Odesláno z mé 286ky pomocí neutronového urychlovače v Bernu

Avatar uživatele

Michal95
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2565
Registrován: Stř 30.01.2013, 20:15
Témata: 24
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Michal95 » Út 29.12.2015, 13:47

já dávám jedině NGK, to sou nejlepší svíčky jaký můžou bejt


Autor tématu
MatejR
Diskuzní Guru
Příspěvky: 297
Registrován: Pá 05.11.2010, 8:55
Témata: 14
Auto: JEEP Cherokee 4.0 HO, Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8, UAZ 469, JAWA555
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 41
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod MatejR » Út 29.12.2015, 18:03

Svíčky jsem dal orig. Denso co jsou v manuálu. Zítra to rozeberu a snížím o .15 mm jinak díky moc už jsem z toho měnění cívek zblblej mám půjčeny z jinýho auta a už pomalu nevím , kterou jsem zkoušel :mrgreen:
Kde jsi kupoval cívky je to docela rána za orig. Koukal jsem znovu na výsledek měření a je tam 13.5 každý válec, tak omluva. Dík
Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8 , Jeep Cherokee 4.0 HO

plyn patří do kamen, proto mám 173kW kamna na kolech

Avatar uživatele

Jarao
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2672
Registrován: Po 12.11.2007, 13:48
Témata: 0
Auto: TOYOTA for ever
Místo/Bydliště: Alfa Virgo
Věk: 50
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Jarao » Po 04.01.2016, 14:03

Cívky jsem kupoval někde na Bazoši, borec na ně dával záruku, za tisícovku kus Densa, ale dají se sehnat v druhovýrobě, tuším že nejníž to bylo kolem 1200,-kus.
To teda máš dobrý tlaky, já su kolem 10ti a ty dva válce blbě je 9 a 8,5.
Není důležité co bylo, ale co je... a furt se neco sere, teď už míň
5xLand...1 x Rover a 4 x Cruiser
Dva v nemocnici, tři co maj MOTOR jedou...teprve s kilem jsem pochopil význam Land Cruiser

Odesláno z mé 286ky pomocí neutronového urychlovače v Bernu


Autor tématu
MatejR
Diskuzní Guru
Příspěvky: 297
Registrován: Pá 05.11.2010, 8:55
Témata: 14
Auto: JEEP Cherokee 4.0 HO, Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8, UAZ 469, JAWA555
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 41
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod MatejR » Po 04.01.2016, 14:29

Jak mě Edgar vyděsil s ohlým ventilem, tak jsem měřil a vyšlo tohle, jinak jsem dal svíčky z 1.1 na 0.95mm zatím cukání není, tak uvidím, zatím nejásám úplně, protože občas se to projevilo až po 100km, někdy po 10km , tak zatím nevím, cívku scháním aspoň jeddu dvě do rezervy na výměnu, ale zatím na vrakáči chce dvojku a to ještě má na novější model a nevím jestli jsou stejný, i když náhrady mají spláchlý všechny orig. čísla pod jeden. kdyby něco scháním 90919-02230, Jinak dík moc
Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8 , Jeep Cherokee 4.0 HO

plyn patří do kamen, proto mám 173kW kamna na kolech

Avatar uživatele

Jarao
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2672
Registrován: Po 12.11.2007, 13:48
Témata: 0
Auto: TOYOTA for ever
Místo/Bydliště: Alfa Virgo
Věk: 50
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod Jarao » Út 05.01.2016, 9:08

Mě se to taky začlo projevovat až po zahřátí na dlouhé cestě a taky tak nějak nepravidelně, tak mám podezření na podpálenej ventil a nebo malý vůle na ventilech, jenže se mi do toho nechce lézt, páč stejně s tím nic neuděláš, zjistíš akorát, že to je blbě. Jsou tam vymezovací podložky a ty je pak potřeba vobjednat přímo na novou míru. Brusič mě s tím vyhodil, když jsem chtěl, aby mi ty vůle změřil. Tlaky udělal, ale todle je nadýl, aby to mělo vert.
Stejně dřív, nebo později budu muset něco dělat s těma tlakama, tak půjde palice dolu a pak se to udělá na hotovo...
Joa ty Yridia mají myslím základní vůli menší...teď nevim asi 0,9 nebo 1,0, tak já to mám nakleplý na 0,85 myslim a 0,8
Není důležité co bylo, ale co je... a furt se neco sere, teď už míň
5xLand...1 x Rover a 4 x Cruiser
Dva v nemocnici, tři co maj MOTOR jedou...teprve s kilem jsem pochopil význam Land Cruiser

Odesláno z mé 286ky pomocí neutronového urychlovače v Bernu


Autor tématu
MatejR
Diskuzní Guru
Příspěvky: 297
Registrován: Pá 05.11.2010, 8:55
Témata: 14
Auto: JEEP Cherokee 4.0 HO, Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8, UAZ 469, JAWA555
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 41
Stav: Offline

Re: 4.7i V8 nejde válec

Příspěvekod MatejR » Pá 08.01.2016, 13:59

Já to snížil z 1.1 na 0.95 a zatím všechno v pohodě. Proč myslíš, že bude podpálený ventil, nedělolo by to i za studena? Potkal jsem se s člověkem, který má stejnou, má na LPG asi 50tis. a žádný problém.
Někde jsem četl na LPG doporučují snížit odtrh svíček 0,1mm oproti standartu pro auto, aby to nehořel ve výfuku a nepřehřívali se výfuk. ventily. LC 100 má 1.1mm
Toyota Land Cruiser 100 4.7i V8 , Jeep Cherokee 4.0 HO

plyn patří do kamen, proto mám 173kW kamna na kolech


Vrátit se na “100 + 200”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host