ahojte,
ak mate niekto skusenosti s uvedenym motorom a chcete ich zdielat, budem vdacny...
zaujima ma spolahlivost, na co si dat pozor, servisne intervaly, kurvitka a pod... konkretne s najazdom 167tis km
dik
motor VW 2.0 TDI 135kW
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
-
- Staroffrouďák
- Příspěvky: 4296
- Registrován: Čt 17.04.2008, 13:56
- Auto: SUPERB 4X4 , OFF v přípravě
- Místo/Bydliště: Opava
- Stav: Offline
Re: motor VW 2.0 TDI 135kW
Mam TDI135kw RS DSG 4X4 2018 a bez problémů, olej nežere , druhá oktávka je 110kw/manuál - 2017 ta si vezme 1l na 20tis
už sem měl 3 tyhle auta - 0-200tis km/ bez zaváhání
135kw líp jede, trochu víc žere - to bude spíš tím 4x4+DSG asi 1l - dlouhodobě tam svítí 6,6l, je krapet za studena hlučnější než ta 110kw.
135kw pokud má dsg, tak 6R se spojkama v oleji což je ten bezproblémový automat , 7DSG má suché spojky ten se prý kaká, byl v supu 140kw.
V RS je to kombinace vcelku povedená(má v základu pádla pod volantem), dá se s tím povozit slušně RS má jinou zadní nápravu je o3cm širší , má jiné nastavení stabíku , jsou silnější , jiné tlumiče, jiné pružiny - 15mm , větší brzdy , já mám možnost nastavení režimů plus možnost kombinovat nastavení uživatelsky (řízení sport/motor komfort atd.), auto je citelně tužší a přesnější ve stopě.
110kw má vlečnou nápravu , je taková uživatelsky neutrální a taková nemasná, ale ani nezklame.
všechny koncerny trpí na vodní pumpu +/- při 160tis začne kapat(předepsané rozvody jsou u 210tis), tak sem udělal u všech rozvody preventivně při 150tkm, značkové servisy to ví moc dobře. jinak , vstřiky , dpf , žhaviče, žádné problémy.
Bude to znít divně, ale mám pocit jako když sem měl 1.9tdi otočil klíčkem a jel bez obav kamkoli.
Kamarád má to stejné a na budíku 450+ tkm, jen běžný servis , rozvody, oleje dává po 30, nic jiného
už sem měl 3 tyhle auta - 0-200tis km/ bez zaváhání
135kw líp jede, trochu víc žere - to bude spíš tím 4x4+DSG asi 1l - dlouhodobě tam svítí 6,6l, je krapet za studena hlučnější než ta 110kw.
135kw pokud má dsg, tak 6R se spojkama v oleji což je ten bezproblémový automat , 7DSG má suché spojky ten se prý kaká, byl v supu 140kw.
V RS je to kombinace vcelku povedená(má v základu pádla pod volantem), dá se s tím povozit slušně RS má jinou zadní nápravu je o3cm širší , má jiné nastavení stabíku , jsou silnější , jiné tlumiče, jiné pružiny - 15mm , větší brzdy , já mám možnost nastavení režimů plus možnost kombinovat nastavení uživatelsky (řízení sport/motor komfort atd.), auto je citelně tužší a přesnější ve stopě.
110kw má vlečnou nápravu , je taková uživatelsky neutrální a taková nemasná, ale ani nezklame.
všechny koncerny trpí na vodní pumpu +/- při 160tis začne kapat(předepsané rozvody jsou u 210tis), tak sem udělal u všech rozvody preventivně při 150tkm, značkové servisy to ví moc dobře. jinak , vstřiky , dpf , žhaviče, žádné problémy.
Bude to znít divně, ale mám pocit jako když sem měl 1.9tdi otočil klíčkem a jel bez obav kamkoli.
Kamarád má to stejné a na budíku 450+ tkm, jen běžný servis , rozvody, oleje dává po 30, nic jiného
už víc kecám než jezdím 

-
- Věčnej rejpal
- Příspěvky: 3719
- Registrován: Út 05.06.2007, 21:38
- Auto: mikrooff Panda 4x4 Sisley,Pajero I 2,5td aut....
- Místo/Bydliště: Nučice,okr. Praha-východ
- Stav: Offline
Re: motor VW 2.0 TDI 135kW
No jestli je to stejnej motor jako v T5,tak za mě hovno hoven.....
"...i malý šašek umí zahrát velké divadlo..."-Panda 4x4 Sisley
...a větší šašek větší divadlo... - Pajero I 2,5TD aut.
...a jsem na 604806571
...a větší šašek větší divadlo... - Pajero I 2,5TD aut.
...a jsem na 604806571
-
- Legenda fóra
- Příspěvky: 1770
- Registrován: Čt 29.05.2008, 21:53
- Auto: Samurai 3" Lift MT 30"
- Místo/Bydliště: +-LBC
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: motor VW 2.0 TDI 135kW
Znamy to ma v ojetem Leonu. Co vim tak to funguje tak nejak normalne. Resil klasicky DPF a ted se mu zacala kamsi ztracet voda ale nikdo nevi kam. Ale jinak to jezdi. 110kw verze bude asi spolehlivější. Ale samozrejme ma o nejakych 35hp mene...
Samec 1.3i celoplech
EX - Vitara 1.6i cabrio
EX - Vitara 1.6i cabrio