Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Že by Sambluda?

tady by mohli tvůrci nových přestavených aut představit svou práci, vzájemně se pobavit, atd.
Avatar uživatele

Ondra RZ4x4
Staroffrouďák
Příspěvky: 5320
Registrován: Po 17.01.2005, 13:51
Místo/Bydliště: Blízko mail:rz4x4@seznam.cz
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Ondra RZ4x4 » Pá 18.04.2008, 23:41



ty největší věci vznikají z maličkostí...

Avatar uživatele

mára
Diskuzní Guru
Příspěvky: 633
Registrován: Út 18.01.2005, 17:31
Místo/Bydliště: Šestajovice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od mára » Pá 18.04.2008, 23:42

Já to tedy rozseknu, když jinak nedáte. Husky jednoznačně patří do O4 a to podle pravidel TTWC (předpokládám, že se tu bavíme o závodě v květnu v Mohelnici), protože do O1, O2 a O3 patří podle rozvoru auta, která jsou dle přílohy 1 těchto pravidel "normálně" řazena do skupin O, S a M. Do O4 patří VŠECHNA auta typu PM a P. Minimálně vinuté pružiny Tě dle této přílohy posouvají do PM, tedy do O4!!!! Stačí, jako ostatně většinou, přečíst si pořádně pravidla a vše je jasné. A to, že my s Márou jedeme v O4 (ačkoliv opravdu nemusíme), je čistě z toho důvodu, že chceme bojovat s auty podobných ambicí, jako naše. Tedy i s Tvým, které je sice delší než moje, ale například křížení máš tak o 150% větší, tedy zase něco navrch proti mě a jiným ... a tak je to se spoustou věcí - něco tě zvýhodňuje, něco naopak. Zkrátka chce to zabojovat a ne schovávat za "sukně" nešťastných sériových (nebo skorosériových) patrolů a spol.



Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9749
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Husky-John » Pá 18.04.2008, 23:44

Ondra RZ4x4 napsal:http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7771&start=0&sid=2ed069c5341d9e18dc18a303423700dd

Doufám, že si to semnou v kategorii rozdáš(myslím závody :D )...jsou na to zvědaví ;-)


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

mára
Diskuzní Guru
Příspěvky: 633
Registrován: Út 18.01.2005, 17:31
Místo/Bydliště: Šestajovice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od mára » Pá 18.04.2008, 23:46

Tak vše je jinak, to co jsem psal je pravda, ale týká se to závodu 24. a 25.5. v Mohelnici kde offroady jedou jako součást TTWC - NE TEDY SHOCK CUPU. A tím asi vznikly všechny tyto nejasnosti.



Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9749
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Husky-John » So 19.04.2008, 0:07

mára napsal:Já to tedy rozseknu, když jinak nedáte. Husky jednoznačně patří do O4 a to podle pravidel TTWC (předpokládám, že se tu bavíme o závodě v květnu v Mohelnici), protože do O1, O2 a O3 patří podle rozvoru auta, která jsou dle přílohy 1 těchto pravidel "normálně" řazena do skupin O, S a M. Do O4 patří VŠECHNA auta typu PM a P. Minimálně vinuté pružiny Tě dle této přílohy posouvají do PM, tedy do O4!!!! Stačí, jako ostatně většinou, přečíst si pořádně pravidla a vše je jasné. A to, že my s Márou jedeme v O4 (ačkoliv opravdu nemusíme), je čistě z toho důvodu, že chceme bojovat s auty podobných ambicí, jako naše. Tedy i s Tvým, které je sice delší než moje, ale například křížení máš tak o 150% větší, tedy zase něco navrch proti mě a jiným ... a tak je to se spoustou věcí - něco tě zvýhodňuje, něco naopak. Zkrátka chce to zabojovat a ne schovávat za "sukně" nešťastných sériových (nebo skorosériových) patrolů a spol.

Podle pravidel SC jsem v O2, a o těch je tady řeč. Mimochodem Samuraje se na vinutých dělaly, a dle NC pravidel jen proto že z listových jsem na vinuté auto předělal já mně to mělo hodit do PM, byť jsem měl auto jinak v podstatě seriové. Ty vaše auta jsou překopaná úplně stejným rozsahem, ba dokonce proti mně jak jsem to měl mnohem víc, a přesto jste byli a jste v "M". A proč? jen proto, že nějaká klauzule řekla, že já si to nemůžu předělat sám do podoby, v jaké to vyjelo v jiném roce z fabriky(kdy vyjížděly Samuraje s nápravama "pod" a na Toyotích nápravách z fabriky????).. Není to spravedlivý a přesto jste mně s úplně obyčejným autem bez uzávěrek, na malých kolech, bez změny převodů atd. chtěli cpát do PM... Tady jsou pravidla postavená takhle a vaše polemiky a názory o tom, že se nemám někde schovávat mi přijdou naprosto nemístný.. jdi závodit do "PM", a pak mně posílej do prototypů.


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9749
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Husky-John » So 19.04.2008, 0:09

mára napsal:Tak vše je jinak, to co jsem psal je pravda, ale týká se to závodu 24. a 25.5. v Mohelnici kde offroady jedou jako součást TTWC - NE TEDY SHOCK CUPU. A tím asi vznikly všechny tyto nejasnosti.

No tohle už jsem nečetl, a psal.. ale vyjádření k tomu jsem myslím napsal jasně.. Zdá se, že už si rozumíme.


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)


horak.standa
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od horak.standa » So 19.04.2008, 11:01

Husky-John napsal:
horak.standa napsal:
Husky-John napsal:
.. moje auto nemá lepší křížení než patrol(necelých 80cm), má stejný rozvor,stejně místa pod břichem, stejné nápravy, stejné manévrovací schopnosti, jednu uzávěrku.

Jeste si zapomel o polovinu mensi hmotnost :lol: a jinak to neni special celej patrol :eye:

A poloviční motor..:-) Je to podle pravidel, a ty jsou stejný pro všechny.. A z patrola jsou tam jen nápravy. Jinak rozměry a ostatní věci jsou Suzuki.

Dobre je to podle pravidel... ale mas jiny napravy a motor to proste special je ikdyz ne podle tebe a pravidel...jen by me zajimalo kde jsou ty casy kdy si jezdil NC s autobusem,vsichni ti fandili a koukali s otevrenou pusou....




Oldřich Janků
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: Út 26.09.2006, 9:55
Místo/Bydliště: Javorník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Oldřich Janků » So 19.04.2008, 11:46

Milan Sedláček napsal:Honzo co je to za pralesní ligu ten Shock cup je někde nějaký odkaz.Když tak prosím zveřejnit,rád si to přečtu.Dík. :shock:

Milane, Shock cup organizuji já a vše o této akci si můžeš přečíst na http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewforu ... 6f7f0817c0 .
A za tu pralesní ligu Ti pěkně děkuji!




Oldřich Janků
nováček
Příspěvky: 13
Registrován: Út 26.09.2006, 9:55
Místo/Bydliště: Javorník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Oldřich Janků » So 19.04.2008, 12:03

Protože se podílím na organizaci 4x4 Shock Cupu i Truck Trial World Cupu, musím se k Vaší diskuzi vajádřit a uvést vše na pravnou míru. Neštěstím je, že stránky TTWC nefunguvaly tak jak by měly a nebyly včas aktualizovány. Pravidla na která se odkazuje Mára, jsou původní verzí. Tato pravidla byl zpracována na konci roku 2007. Na začátku roku 2008 však Choroš pravidla MČR pro rok 2008 upravil a podle těchto úprav nelze většinu aut zúčastňujících se t-trialu zařadit.
Proto jsem se rozhodl technická pravidla pro off roudy v trialech hodnocených podle truck trialových pravidel (t-trial) přepracovat. Bohužel přepracovaná pravidla, tedy platná verze pravidel pro TTWC nebyla v době této diskuze na stránkách TTWC. Dnes už tam jsou, ale třídy jsou chybně uvedeny v přihláškách.(Pozn. Kategorie O1 je již uzavřena)
Závěrem: Pro off roady platí shodná pravidla jak pro Shock Cup tak i Truck Trial Word Cup. Pouze v TTWC není pro off road povolen vícenásobný start.
Rozdělení do tříd podle platných pravidel pro rok 2008:
a) třída O1 – sériová vozidla o rozvoru do 2299 mm
b) třída O2 – sériová vozidla o rozvoru od 2300 mm do 2549 mm
c) třída O3 – sériová vozidla o rozvoru od 2550 mm
d) třída O4 – prototypy
Sériovými vozidly jsou sériově vyráběné osobní automobily (M1 – označení dle technického průkazu k vozidlu)), osobní automobily terénní (M1G), nákladní automobily (N1) a nákladní terénní automobily (N1G), jejichž případné úpravy vyhovují povoleným úpravám. Karoserie a rám u sériových vozidel musí být od jednoho výrobce a stejného typového označení. Na karoserii jsou povoleny pouze úpravy lemů blatníků (maximálně do 100 mm), zkrácení karoserie vpředu a vzadu maximálně po horní hranu nárazníku (nad nárazníkem musí být již karoserie vozidla). Na vozidle musí být přední nárazník. Není podmínkou nárazník sériově dodáván, může být libovolný, ale musí být zachován původní obrys a šířka vozidla. Zadní nárazník není povinný. U vozů s volnou ložnou plochou (pick up a cabriolet) je povolené zkrácení zadní části karoserie včetně rámu. Zkrácení karoserie a rámu je povoleno za předpokladu, že zadní část vozu bude identická s původní zadní částí vozu. Po zkrácení zadní části vozidla – rámu – musí zadní část vozu přesahovat minimálně o 50 mm prodlouženou tečnu ke kolu zadní nápravy, svírající úhel 90° k rovině, na které vozidlo stojí.
Pro sériová vozidla jsou zakázány úpravy:
a) demontáž částí karoserie (např. dveře, kapota apod.)
b) zásadní úpravy karoserie (kromě úprav uvedených v článku 61)
c) zásadní změna konstrukce rámu (kromě úprav uvedených v článku 61; vyztužení rámu je povoleno)
d) umístění chladiče mimo motorový prostor
e) samostatné řízení všech kol
f) rozdělené brzdy na nápravách (jedno kolo na jedné ose)

Platné znění technický pravidel pro off roady najdete na http://www.agenas.cz/agenas-team/index. ... a-t-trialu.
Více o 4x4 Shock Cup 2008 na jdete na http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewforu ... 6f7f0817c0

Všechny Vás zdravím :salut:



Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9749
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Husky-John » So 19.04.2008, 12:55

horak.standa napsal:
Husky-John napsal:
horak.standa napsal:
Husky-John napsal:
.. moje auto nemá lepší křížení než patrol(necelých 80cm), má stejný rozvor,stejně místa pod břichem, stejné nápravy, stejné manévrovací schopnosti, jednu uzávěrku.

Jeste si zapomel o polovinu mensi hmotnost :lol: a jinak to neni special celej patrol :eye:

A poloviční motor..:-) Je to podle pravidel, a ty jsou stejný pro všechny.. A z patrola jsou tam jen nápravy. Jinak rozměry a ostatní věci jsou Suzuki.

Dobre je to podle pravidel... ale mas jiny napravy a motor to proste special je ikdyz ne podle tebe a pravidel...jen by me zajimalo kde jsou ty casy kdy si jezdil NC s autobusem,vsichni ti fandili a koukali s otevrenou pusou....

kamo..autobus prošel repasí a nechci ho dál ničit.. Ale klidně bych se s ním všem tady postavil.. To auto je skvělý a myslím, že jsem to s ním nejednou dokázal.
A k tomu speciálu.. samozřejmě máš pravdu.. To auto rozhodně není tak, jako když vyjelo z fabriky..ale to není žádného z těch kluků tady.. Potom by i oni měli být v PM..
A zkusím dát příklad.. Budu mít Samuraje na vinutých.. a rozhodnu se ho předělat na listová(jedno z jakého důvodu, třeba kvůli jednoduchosti a výšce). To auto bude identické s auty kluků...ale šel bych do PM. To přeci postrádá logiku. A to je to, co mi vadí a proto jsem z NC odešel. Jinak proti němu nic nemám, a dobře jsem si tam i pojezdil. Na SC se to ale neřeší, a mně to vyhovuje.


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Marek Vodrážka
Diskuzní Guru
Příspěvky: 589
Registrován: Po 11.09.2006, 14:04
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Ještě nevím-že by Sambluda?

Příspěvek od Marek Vodrážka » So 19.04.2008, 13:26

Husky-John napsal:Tak je načase, abych představil další level svého vozíku, který už zažil hodně , a doufám že ještě hodně zažije. Na fotkách kde jsou už černé pevnostní prahy je aktuální dnešní stav, na těch se zmuchlanými ještě stav před týdnem. K této přestavbě jsem se odhodlal poté, co se začalo mluvit o Shock cupu, a to byl pro mně hnací motor. Pro představu co vozidlo obsahuje v útrobách-motor i převodovka z Vitary, ovšem ne 4x4, ne ní je napojená redukčka Samuraj s velmi krátkým redukčním převodem, stojí to na nápravách Nissan Patrol 260 2,8TD-uzávěrka GR, Odporuženo vinutými pružinami, tlumiče z GR, servo Vitara, vepředu nápravu vedou podélná ramena a Panhardská tyč, vzadu dole dvě podélná a nahoře středové uložení do jednoho bodu. Celek je V rámu a karoserii Samurai Long, se zkráceným zadním převisem.
Bude to jezdit na různých kolech, na snímku 31x15, dále alternativně budou 245x16 maxicross, 6x16 šípy a nebo 33x12,5 BFG. Na vše je podvozek optimalizovaný a na fotografiích má pro představu pod rámem cca 49cm. Má li někdo nějaký dotaz, sem s ním ;-)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A ještě nás čeká vnější ochranný rám. Ale to až po neděli.



Jsem si celkem jistej že tohle je čistokrevnej speciál.Pokud si myslíš že ne tak jsi blázen. Jiné nápravy, jinej motor a jinej podvozek je podle mě speciál. Ještě rozdělit brzdy a jsi PMKO jak vyšitý a myslím že bez větších investic. S tvým umem bys je tam pěkně potrápil, ale to je jen můj názor.

PS: Když si přečteš přádně moje příspěvky, možná z tebe trochu opadne ta nasranost a zhasne ta rudá záře před očima.Nic v nich proti tobě nemám.Nechápu že seš pořád takhle podrážděnej. Jestli jsi vněčem přeborník tak v Nasertivitě. Jen jsem se na začátku zeptal jestli pojedeš někdy NC v PM protože Ondra svého Samtrola do PM přestavuje.Chtěl jsem vidět vaše auta vedle sebe a mít možnost je porovnat.




horak.standa
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od horak.standa » So 19.04.2008, 16:21

Husky-John napsal:A zkusím dát příklad.. Budu mít Samuraje na vinutých.. a rozhodnu se ho předělat na listová(jedno z jakého důvodu, třeba kvůli jednoduchosti a výšce). To auto bude identické s auty kluků...ale šel bych do PM. To přeci postrádá logiku. A to je to, co mi vadí a proto jsem z NC odešel.


Me to logicky priijde ze to auto musi byt podle toho jak vyjelo z fabriky nejakej rad to mit musi...priklad hezkej.....dobre verim ti ze te to mezi patrolama bude bavit :roll: ....a tim autobusem sem narazel na to ze tenkrat ti nevadilo ze nemas objektivne horsi auto :cyclopsani:



Avatar uživatele

Marty
Legenda fóra
Příspěvky: 1154
Registrován: Út 15.11.2005, 22:05
Místo/Bydliště: Mnichovice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Marty » So 19.04.2008, 17:35

škoda že je zakázaný odstraňování částí karoroserie, jelikož nemám pátý dveře tak holt nepřijedu



Avatar uživatele

Komanche
Site Admin
Příspěvky: 16583
Registrován: Stř 29.12.2004, 13:31
Auto: TOYOTA Land Cruiser HJ60
Místo/Bydliště: Praha-východ
Věk: 39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Že by Sambluda?

Příspěvek od Komanche » So 19.04.2008, 18:12

Marty napsal:škoda že je zakázaný odstraňování částí karoroserie, jelikož nemám pátý dveře tak holt nepřijedu

tak tam poves naky koralky, ne? taky dvere... :lol: :pivo:


TO - Toyota HJ60 1985, 34" Simex Jungle Trekker, Golem Winch, VIAIR, ARB, Lincoln Locker, 2WD Lo

Isuzu D-max 2006 + 2 t minibagr Takeuchi TB216 + sklopný přívěs -> www.BAGRR.cz - výkopové práce minibagrem

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9749
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Ještě nevím-že by Sambluda?

Příspěvek od Husky-John » Ne 20.04.2008, 1:03

Marek Vodrážka napsal:Jsem si celkem jistej že tohle je čistokrevnej speciál.Pokud si myslíš že ne tak jsi blázen. Jiné nápravy, jinej motor a jinej podvozek je podle mě speciál. Ještě rozdělit brzdy a jsi PMKO jak vyšitý a myslím že bez větších investic. S tvým umem bys je tam pěkně potrápil, ale to je jen můj názor.

PS: Když si přečteš přádně moje příspěvky, možná z tebe trochu opadne ta nasranost a zhasne ta rudá záře před očima.Nic v nich proti tobě nemám.Nechápu že seš pořád takhle podrážděnej. Jestli jsi vněčem přeborník tak v Nasertivitě. Jen jsem se na začátku zeptal jestli pojedeš někdy NC v PM protože Ondra svého Samtrola do PM přestavuje.Chtěl jsem vidět vaše auta vedle sebe a mít možnost je porovnat.

Ale já jen argumentuju vašimi slovy.. Z čeho máš motor? Vitara(já taky). Z čeho máš nápravy? Toyota(já Nissan). Jak to máš přidělané..tak jak to vyjelo z fabriky?? Ani náhodou..na Samuraje se pera nad nápravu nikdy nedávaly(já to mám na vinutých samodomo). Pakliže já mám speciál, tak Ty o nic menší. A doufám, že nebudeš argumentovat tím, že pravidla NC povolují přestavbu náprav na nápravy pod. To je na pohled malý, ale ve skutečnosti velmi zásadní krok. To auto je stejně málo sériové, jak to moje. Ale pořád tak nějak zapomínáš, že já NEJEDU žádný NC, ani ho nepojedu a tudíž mi jsou nějaká jeho pravidla ukradená, stejně jako pravidla na závody F1, která se mně týkají právě tak málo, jako pravidla Tebou předhazovaná. A taky nechápu jak můžeš právě pravidla NC brát jako měřítko úprav automobilu. Já jedu SC, ten má svá pravidla a podotýkám že o nic míň hodnotná než pravidla NC. Pravidla nejsou státem daný zákon..pravidla si určuje pořadatel sám. A já je splňuju v rámci "mého" seriálu(a ať hledám jak hledám, žádné PM tam není), stejně jako Ty v rámci "svého". A pakliže toužíš mé a Ondrovo auto vedle sebe v terénu vidět a porovnat, má možnost jet SC, kde bude se stejné kategorii, jako já.. No není to krásný?? ;-)
Tak znovu vysvětlím, že já nejsem nasraný..jen mně unavuje to donekonečna vysvětlování úplně jasný věci, kdy se pořád musím potýkat s dvojím metrem..


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Odpovědět