Že by Sambluda?

tady by mohli tvůrci nových přestavených aut představit svou práci, vzájemně se pobavit, atd.
Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 1:05

Marty napsal:škoda že je zakázaný odstraňování částí karoroserie, jelikož nemám pátý dveře tak holt nepřijedu

Člověče chlape..Ty už nevíš jak se z toho vykroutit :( Se Ti tam dveří válí málo? Je problém tam nějaké staré hnusné našroubovat nebo heftnout? To snad zvládneš, ne? :wink:
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 1:17

horak.standa napsal:
Husky-John napsal:A zkusím dát příklad.. Budu mít Samuraje na vinutých.. a rozhodnu se ho předělat na listová(jedno z jakého důvodu, třeba kvůli jednoduchosti a výšce). To auto bude identické s auty kluků...ale šel bych do PM. To přeci postrádá logiku. A to je to, co mi vadí a proto jsem z NC odešel.


Me to logicky priijde ze to auto musi byt podle toho jak vyjelo z fabriky nejakej rad to mit musi...priklad hezkej.....dobre verim ti ze te to mezi patrolama bude bavit :roll: ....a tim autobusem sem narazel na to ze tenkrat ti nevadilo ze nemas objektivne horsi auto :cyclopsani:


Mně nepřijde logický aby dvě identická auta byla každá v jiné kategorii, a to jen proto, že jedno bylo přestavěno do té podoby doma, a druhé se tak už narodilo.. Nejsme na STK..
No a neřekl jsem, že mně to bude mezi Patrolama bavit.. přeci tam může přijet deset stejných aut, jako mám já..nemám snad pravdu? K závodům patří nejenom řidičská zručnost, ale i schopnost připravit konkurenceschopný stroj. Je to velký hřích, když mně se tohle podaří? Mám pocit, že asi jo... A myslím, že takový já mám, nebo mít budu a tuhle možnost má přeci v kategorii každý. Stejně jako já dříve jezdil autobusem a bylo to moje rozhodnutí, tak dle stejného rozhodnutí jede v té kategorii každý přihlášený.
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 1:20

mára napsal:Tak vše je jinak, to co jsem psal je pravda, ale týká se to závodu 24. a 25.5. v Mohelnici kde offroady jedou jako součást TTWC - NE TEDY SHOCK CUPU. A tím asi vznikly všechny tyto nejasnosti.

Jo a Marku..nemáš pravdu ani tady.. TTWC se jede dle stejných technických regulí jako SC(nikoliv NC), jen bohužel na ofiko stránkách je ještě stará nepřepsaná verze.
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Petr6A1
Legenda fóra
Příspěvky: 1568
Registrován: Pá 08.09.2006, 1:42
Témata: 7
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Petr6A1 » Ne 20.04.2008, 2:50

Husky-John napsal:kamo..autobus prošel repasí a nechci ho dál ničit.. Ale klidně bych se s ním všem tady postavil.. To auto je skvělý a myslím, že jsem to s ním nejednou dokázal.



:hop: :hop: :hop: :hop: :hop:

No Husky???

http://www.zkouknito.cz/video-mensi-jum ... 002701acb4

:smich: :smich: :smich: :smich:
.. na žádost nejvyššího odstraněno...


Milan Sedláček
Témata:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Milan Sedláček » Ne 20.04.2008, 8:34

:cry: Oldo doufám že to bereš jako vtip nic špatného jsem tím nemyslel.Když tak se za ten výrok omlouvám. :cry:



:hop: V Mohelnici ahoj :hop:


Milan Sedláček
Témata:

Re: Ještě nevím-že by Sambluda?

Příspěvekod Milan Sedláček » Ne 20.04.2008, 8:58

Husky-John napsal:
Marek Vodrážka napsal:Jsem si celkem jistej že tohle je čistokrevnej speciál.Pokud si myslíš že ne tak jsi blázen. Jiné nápravy, jinej motor a jinej podvozek je podle mě speciál. Ještě rozdělit brzdy a jsi PMKO jak vyšitý a myslím že bez větších investic. S tvým umem bys je tam pěkně potrápil, ale to je jen můj názor.

PS: Když si přečteš přádně moje příspěvky, možná z tebe trochu opadne ta nasranost a zhasne ta rudá záře před očima.Nic v nich proti tobě nemám.Nechápu že seš pořád takhle podrážděnej. Jestli jsi vněčem přeborník tak v Nasertivitě. Jen jsem se na začátku zeptal jestli pojedeš někdy NC v PM protože Ondra svého Samtrola do PM přestavuje.Chtěl jsem vidět vaše auta vedle sebe a mít možnost je porovnat.

Ale já jen argumentuju vašimi slovy.. Z čeho máš motor? Vitara(já taky). Z čeho máš nápravy? Toyota(já Nissan). Jak to máš přidělané..tak jak to vyjelo z fabriky?? Ani náhodou..na Samuraje se pera nad nápravu nikdy nedávaly(já to mám na vinutých samodomo). Pakliže já mám speciál, tak Ty o nic menší. A doufám, že nebudeš argumentovat tím, že pravidla NC povolují přestavbu náprav na nápravy pod. To je na pohled malý, ale ve skutečnosti velmi zásadní krok. To auto je stejně málo sériové, jak to moje. Ale pořád tak nějak zapomínáš, že já NEJEDU žádný NC, ani ho nepojedu a tudíž mi jsou nějaká jeho pravidla ukradená, stejně jako pravidla na závody F1, která se mně týkají právě tak málo, jako pravidla Tebou předhazovaná. A taky nechápu jak můžeš právě pravidla NC brát jako měřítko úprav automobilu. Já jedu SC, ten má svá pravidla a podotýkám že o nic míň hodnotná než pravidla NC. Pravidla nejsou státem daný zákon..pravidla si určuje pořadatel sám. A já je splňuju v rámci "mého" seriálu(a ať hledám jak hledám, žádné PM tam není), stejně jako Ty v rámci "svého". A pakliže toužíš mé a Ondrovo auto vedle sebe v terénu vidět a porovnat, má možnost jet SC, kde bude se stejné kategorii, jako já.. No není to krásný?? ;-)
Tak znovu vysvětlím, že já nejsem nasraný..jen mně unavuje to donekonečna vysvětlování úplně jasný věci, kdy se pořád musím potýkat s dvojím metrem..


Honzo, kdyby jsi si přečetl pořádně technická pravidla NC, tak by jsi nemohl nikdy napsat, že se potýkáž s dvojím metrem.V kategorii M nemáš povoleny úpravy rámu a pérování, to musí zůstat origo. Maximálně můžeš dát delší tlumiče ale musí zůstat na stejném místě jenom výš. Nápravy se můžou zaměnit a uložení je libovolné, pod pérama nebo nad. To je jedno. Dále píšeš, že Samuraj měl taky vinuté pružiny, říkám ano, ale to se řídí podle roku výroby a ten tvůj krasavec je ještě neměl. Takže podle NC jsi PM a podle Sc jsi zařazen podle rozvoru. Přeju ti ať ti to jezdí.


horak.standa
Témata:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod horak.standa » Ne 20.04.2008, 9:17

Husky-John napsal:
horak.standa napsal:
Husky-John napsal:A zkusím dát příklad.. Budu mít Samuraje na vinutých.. a rozhodnu se ho předělat na listová(jedno z jakého důvodu, třeba kvůli jednoduchosti a výšce). To auto bude identické s auty kluků...ale šel bych do PM. To přeci postrádá logiku. A to je to, co mi vadí a proto jsem z NC odešel.


Me to logicky priijde ze to auto musi byt podle toho jak vyjelo z fabriky nejakej rad to mit musi...priklad hezkej.....dobre verim ti ze te to mezi patrolama bude bavit :roll: ....a tim autobusem sem narazel na to ze tenkrat ti nevadilo ze nemas objektivne horsi auto :cyclopsani:


Mně nepřijde logický aby dvě identická auta byla každá v jiné kategorii, a to jen proto, že jedno bylo přestavěno do té podoby doma, a druhé se tak už narodilo.. Nejsme na STK..
No a neřekl jsem, že mně to bude mezi Patrolama bavit.. přeci tam může přijet deset stejných aut, jako mám já..nemám snad pravdu? K závodům patří nejenom řidičská zručnost, ale i schopnost připravit konkurenceschopný stroj. Je to velký hřích, když mně se tohle podaří? Mám pocit, že asi jo... A myslím, že takový já mám, nebo mít budu a tuhle možnost má přeci v kategorii každý. Stejně jako já dříve jezdil autobusem a bylo to moje rozhodnutí, tak dle stejného rozhodnutí jede v té kategorii každý přihlášený.


Mas pravdu :cyclopsani:

Avatar uživatele

Marty
Legenda fóra
Příspěvky: 1154
Registrován: Út 15.11.2005, 22:05
Témata: 49
Místo/Bydliště: Mnichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Marty » Ne 20.04.2008, 9:44

no jasně že se z toho budu snažit vykroutit, bavil jsem se o tom i oldou janků v krnově a mně prostě příjde naprostá zhovadilost dělit auta jenom podle rozvoru a nebrat v potaz úpravy. To totiž směřuje jenom k jednomu a to že kdo do auta nasype víc peněz má větší šanci na vítězství. A to mi nikdo nevysvětlí že to tak není. Už z principu mi to příde hloupý. Přitom třeba ET pravidla zcela jasně ukazujou že jde poměrně jednoduše skloubit dohromady jak výhodu rozvoru tak úprav do jedněch pravidel ...

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 11:06

Marty napsal:To totiž směřuje jenom k jednomu a to že kdo do auta nasype víc peněz má větší šanci na vítězství.

Tím chceš říct, že na ET tohle neplatí? Jasně že platí...stejně jako KDEKOLIV JINDE, a je to celkem normální věc. Jenže byl to právě ten důvod, proč jsem nechtěl jít do PM, kde bych musel soutěžit s auty jako má třeba Milan, a to je auto za trošku víc peněz, a mnohem víc práce(a já nemám ani jedno). A s tím bych se měřit nemohl, i když vím, že ne za všech situací musí být vždy ve výhodě. Pokud se SC rozjede, a bude dostatek soutěžících, tak věřím, že může časem dojít k "editaci" rozdělení, stejně jako je to u náklaďáků. A když si přečteš pravidla truck trialu, tak zjistíš že i v rámci rozvoru lze auta "spravedlivě" třídit.
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Ještě nevím-že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 11:11

Milan Sedláček napsal:
Husky-John napsal:
Marek Vodrážka napsal:Jsem si celkem jistej že tohle je čistokrevnej speciál.Pokud si myslíš že ne tak jsi blázen. Jiné nápravy, jinej motor a jinej podvozek je podle mě speciál. Ještě rozdělit brzdy a jsi PMKO jak vyšitý a myslím že bez větších investic. S tvým umem bys je tam pěkně potrápil, ale to je jen můj názor.

PS: Když si přečteš přádně moje příspěvky, možná z tebe trochu opadne ta nasranost a zhasne ta rudá záře před očima.Nic v nich proti tobě nemám.Nechápu že seš pořád takhle podrážděnej. Jestli jsi vněčem přeborník tak v Nasertivitě. Jen jsem se na začátku zeptal jestli pojedeš někdy NC v PM protože Ondra svého Samtrola do PM přestavuje.Chtěl jsem vidět vaše auta vedle sebe a mít možnost je porovnat.

Ale já jen argumentuju vašimi slovy.. Z čeho máš motor? Vitara(já taky). Z čeho máš nápravy? Toyota(já Nissan). Jak to máš přidělané..tak jak to vyjelo z fabriky?? Ani náhodou..na Samuraje se pera nad nápravu nikdy nedávaly(já to mám na vinutých samodomo). Pakliže já mám speciál, tak Ty o nic menší. A doufám, že nebudeš argumentovat tím, že pravidla NC povolují přestavbu náprav na nápravy pod. To je na pohled malý, ale ve skutečnosti velmi zásadní krok. To auto je stejně málo sériové, jak to moje. Ale pořád tak nějak zapomínáš, že já NEJEDU žádný NC, ani ho nepojedu a tudíž mi jsou nějaká jeho pravidla ukradená, stejně jako pravidla na závody F1, která se mně týkají právě tak málo, jako pravidla Tebou předhazovaná. A taky nechápu jak můžeš právě pravidla NC brát jako měřítko úprav automobilu. Já jedu SC, ten má svá pravidla a podotýkám že o nic míň hodnotná než pravidla NC. Pravidla nejsou státem daný zákon..pravidla si určuje pořadatel sám. A já je splňuju v rámci "mého" seriálu(a ať hledám jak hledám, žádné PM tam není), stejně jako Ty v rámci "svého". A pakliže toužíš mé a Ondrovo auto vedle sebe v terénu vidět a porovnat, má možnost jet SC, kde bude se stejné kategorii, jako já.. No není to krásný?? ;-)
Tak znovu vysvětlím, že já nejsem nasraný..jen mně unavuje to donekonečna vysvětlování úplně jasný věci, kdy se pořád musím potýkat s dvojím metrem..


Honzo, kdyby jsi si přečetl pořádně technická pravidla NC, tak by jsi nemohl nikdy napsat, že se potýkáž s dvojím metrem.V kategorii M nemáš povoleny úpravy rámu a pérování, to musí zůstat origo. Maximálně můžeš dát delší tlumiče ale musí zůstat na stejném místě jenom výš. Nápravy se můžou zaměnit a uložení je libovolné, pod pérama nebo nad. To je jedno. Dále píšeš, že Samuraj měl taky vinuté pružiny, říkám ano, ale to se řídí podle roku výroby a ten tvůj krasavec je ještě neměl. Takže podle NC jsi PM a podle Sc jsi zařazen podle rozvoru. Přeju ti ať ti to jezdí.


Jenže Milane jaký je rozdíl v tom, kdy bylo auto vyrobeno? Kluci snad mají striktně na autech vše podle roku výroby? Podle mně by bylo daleko "normálnější", kdyby se auto bralo jako vzor. A neřešilo z jakého je roku. Protože pokud to auto bude technicky shodné, tak nevidím důvod aby způsob stavby hrál roli, pokud základ daný pravidly bude jinak o.k. Na r.v. se přeci nejezdí.
A potýkáním s dvojím metrem jsem měl na mysli to, že všichni jezdí v kategorii, do které dle pravidel vlastní soutěže zapadají, a já jsem přesvědčován, abych DOBROVOLNĚ šel o kategorii výš, a když se tomu bráním, tak je mi to skoro vytýkáno, nebo se tady "hraje" na strunu jakéhosi sebezpytování... To se mi nelíbí.
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 11:14

Petr6A1 napsal:
Husky-John napsal:kamo..autobus prošel repasí a nechci ho dál ničit.. Ale klidně bych se s ním všem tady postavil.. To auto je skvělý a myslím, že jsem to s ním nejednou dokázal.



:hop: :hop: :hop: :hop: :hop:

No Husky???

http://www.zkouknito.cz/video-mensi-jum ... 002701acb4

:smich: :smich: :smich: :smich:

podvozek je od toho, aby fungoval ;-) Ničením jsem myslel to, že už nechci s autem mlátit o skály a o stromy a mrvit pracně spravenou karoserii, abych se za každou cenu dostal do branky, jak jsem to dělal dříve. Navíc-tohle je jen využívání kvalit konstrukce a pérování, a ne ničení :wink: :twisted:
Naposledy upravil(a) Husky-John dne Ne 20.04.2008, 11:18, celkem upraveno 1 x.
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 11:17

Ale na druhou stranu se mi zamlouvá, že tady ta diskuze ohledně pravidel a rozdělení aut probíhá(a celkem v klidu), protože se tím alespoň vyjádří postoje a názory :)
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Petr6A1
Legenda fóra
Příspěvky: 1568
Registrován: Pá 08.09.2006, 1:42
Témata: 7
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Petr6A1 » Ne 20.04.2008, 12:33

Husky-John napsal:
Petr6A1 napsal:
Husky-John napsal:kamo..autobus prošel repasí a nechci ho dál ničit.. Ale klidně bych se s ním všem tady postavil.. To auto je skvělý a myslím, že jsem to s ním nejednou dokázal.



:hop: :hop: :hop: :hop: :hop:

No Husky???

http://www.zkouknito.cz/video-mensi-jum ... 002701acb4

:smich: :smich: :smich: :smich:

podvozek je od toho, aby fungoval ;-) Ničením jsem myslel to, že už nechci s autem mlátit o skály a o stromy a mrvit pracně spravenou karoserii, abych se za každou cenu dostal do branky, jak jsem to dělal dříve. Navíc-tohle je jen využívání kvalit konstrukce a pérování, a ne ničení :wink: :twisted:


Já vim. Dělal jsem si srandu. :D Jen jsem si vzpoměl jak jsem podobnym skokem ohnzl krčky př. nápravy já :hop:
.. na žádost nejvyššího odstraněno...

Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9633
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Témata: 199
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Husky-John » Ne 20.04.2008, 12:34

Petr6A1 napsal:Já vim. Dělal jsem si srandu. :D Jen jsem si vzpoměl jak jsem podobnym skokem ohnzl krčky př. nápravy já :hop:

jenže já je mám vyztužený ;-)
http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

Petr6A1
Legenda fóra
Příspěvky: 1568
Registrován: Pá 08.09.2006, 1:42
Témata: 7
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: Že by Sambluda?

Příspěvekod Petr6A1 » Ne 20.04.2008, 13:00

Husky-John napsal:
Petr6A1 napsal:Já vim. Dělal jsem si srandu. :D Jen jsem si vzpoměl jak jsem podobnym skokem ohnzl krčky př. nápravy já :hop:

jenže já je mám vyztužený ;-)



Já už taky :D
.. na žádost nejvyššího odstraněno...


Vrátit se na “Závodní offroad auta”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host