UAZ 452 VS VETSI KOLA

A jiný sovjetský úžasy .... :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 78
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Témata: 8
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Iceland » Út 15.03.2016, 21:41

dodám...a sammozřejmě je lepší mít výšku také...ono když se do začne bořit a sedne si to na nápravy tak je konec :) s většíma kolama větší rezerva a jistota....Přemýšlím stejne... ford motor a automatika,taky pravda záleží na motoru co je to za typ,vím jen,že je to z nějaké ameriky.jelikož ameriky tu jezdí všude je jich tu spousta a shání se lépe díly než na evropsklé auta ale pravděpodobně to nebudu schopen sám spravit když se něco vysype.Jsem zvědavý a chce za to 100 000 isk v přepočtu 19000kc to je duvod proc o tom přemýšlím a samozřejmě bych byl méně omezen výkonem :)...A o spotřebu tu ani nejde...cena pohoných hmot je tu téměř stejná jak v ČR ale platy kolem 300 000isk což je na naše kolem 60 tis....Největší kámen urazu je v té práci ta je tu strašně drahá takže na prvním místě opravitelnost :)


Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 78
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Témata: 8
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Iceland » Út 15.03.2016, 21:44

a 35" je prostě málo tady v zimě...oni se ty 38 zaboří do určitého bodu kde je podklad pevnější.Záleží hodně na váze také a ta buchanka zas tak lehká není...a ani 35" kola origo nápravy nevydrží takže když už upgrade a investice tak těch 38" rovnou


Autor tématu
Iceland
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 78
Registrován: Ne 28.06.2015, 17:29
Témata: 8
Auto: Nissan Terrano 2,7 turbo intercooler rv.2000
Věk: 28

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Iceland » Út 15.03.2016, 21:47


Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod 6810 » Út 15.03.2016, 22:35

To opravdu není moc velkej terén, spíš jde o to nezapadnout do sněhu. Tam mají ty bigfoot kola asi smysl a při rozumným zacházení by mohly vydržet i slabší nápravy. Ale výkon bude taky důležitej. Obávám se, že ten tvůj motor na to zkrátka nemůže stačit.
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5967
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 238
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Manyjak » Út 15.03.2016, 22:56

Iceland napsal:https://www.youtube.com/watch?v=-xJWBzSNdOo
něco málo pro představu


Asi jsi měl vybrat nějaký lepší video. Tady jezděj v poprašku po rovnym kamenitym a když už je tam někde naváto, tak jim to stejnak nejede ani s velkejma kolama. H.

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5967
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 238
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Manyjak » Út 15.03.2016, 23:00

Iceland napsal:a 35" je prostě málo tady v zimě...oni se ty 38 zaboří do určitého bodu kde je podklad pevnější.Záleží hodně na váze také a ta buchanka zas tak lehká není...a ani 35" kola origo nápravy nevydrží takže když už upgrade a investice tak těch 38" rovnou


No myslim, že ta buchanka má něco okolo 1800kg takže tam bude patřit spíš k těm lehčím autům. :idea: :wink: H.

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod 6810 » Út 15.03.2016, 23:07

Tady je řešení tvého problému s Buchankou https://www.youtube.com/watch?v=WUurfDtr7B8
:D
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17452
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Témata: 100
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Potapec » Út 15.03.2016, 23:12

2:6810 Valivej odpor je pro tebe nejspíš španělská vesnice ...
Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod 6810 » Út 15.03.2016, 23:13

A tohle je opravdu nářez. Obrázek
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod 6810 » Út 15.03.2016, 23:15

Potapec napsal:2:6810 Valivej odpor je pro tebe nejspíš španělská vesnice ...

A co tímto výkřikem do tmy chtěl pan Vochcápěč říci?
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17452
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Témata: 100
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Potapec » Út 15.03.2016, 23:26

6810 napsal:Já tě s tím nechci pořád buzerovat, ale 38 palců je výška kola a to přeci nemá nic společného s tím, jaký bude mít tlak na podloží. S tím má víc společnýho spíš šířka kola. Takže bych se neupínal tolik na výšku, pokud tedy nepotřebuješ překonávat vysoký překážky. Jestli není lepší jít do nižších, ale širších kol. Pořád mi příjde, že reduktorový nápravy UAZ nebo nápravy Patrol GR a kola řekněme 35x14.5 (dělají se třeba Boggery)by mohly stačit. A nebude to potřeba tolik liftovat. Ale možná nemám pravdu a potřebuješ výšku i šířku. A co se týče motoru V6 s automatem (předpokládám benzín), to zas bude s takovými koly o úplně jiný spotřebě, budeš muset mít podstatně větší nádrže. Tipuju, že 25-30 litrů bude normální spotřeba. A pokud bych měl na prvním místě spolehlivost, rozhodně bych nešel do automatu a ještě kdoví kolik let starýho. Manuál většinou vždycky nějak dojede, popřípadě ho opravíš. Když ti klekne automat, neuděláš většinou vůbec nic.
Fotky určitě dodej, protože problematika terénní dopravy na Islandu, zvláště s ruskou technikou, je docela zajímavá.

Že to jde je vidět tady na tom Uazu: Obrázek

Hele ty Numero to byla reakce na todle ....
Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5967
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 238
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Manyjak » Út 15.03.2016, 23:30

6810 napsal:A tohle je opravdu nářez. Obrázek



JJ takový už jsem dával na druhý stánce, to už takový co už i plavou. Zrovna dneska jsem potkal v Praze takovou Nivku co je v testech ve výzkumáku motorovejch vozidel. :wink: H.

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1236
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod 6810 » Út 15.03.2016, 23:34

Potapec napsal:
6810 napsal:Já tě s tím nechci pořád buzerovat, ale 38 palců je výška kola a to přeci nemá nic společného s tím, jaký bude mít tlak na podloží. S tím má víc společnýho spíš šířka kola. Takže bych se neupínal tolik na výšku, pokud tedy nepotřebuješ překonávat vysoký překážky. Jestli není lepší jít do nižších, ale širších kol. Pořád mi příjde, že reduktorový nápravy UAZ nebo nápravy Patrol GR a kola řekněme 35x14.5 (dělají se třeba Boggery)by mohly stačit. A nebude to potřeba tolik liftovat. Ale možná nemám pravdu a potřebuješ výšku i šířku. A co se týče motoru V6 s automatem (předpokládám benzín), to zas bude s takovými koly o úplně jiný spotřebě, budeš muset mít podstatně větší nádrže. Tipuju, že 25-30 litrů bude normální spotřeba. A pokud bych měl na prvním místě spolehlivost, rozhodně bych nešel do automatu a ještě kdoví kolik let starýho. Manuál většinou vždycky nějak dojede, popřípadě ho opravíš. Když ti klekne automat, neuděláš většinou vůbec nic.
Fotky určitě dodej, protože problematika terénní dopravy na Islandu, zvláště s ruskou technikou, je docela zajímavá.

Že to jde je vidět tady na tom Uazu: Obrázek

Hele ty Numero to byla reakce na todle ....


To chápu, ale nerozumím. Tak si to pořádně celý od začátku přečti, Iceland prostě touží po monstertrucku a má pro to svoje důvody. Tak hledáme nejlepší řešení. Valivej odpor je samozřejmě problém, ale když chce mít takový kola, tak s ním tak nějak musí počítat. A proč chce mít takový kola? Aby se nebořil do sněhu. A tím pádem bude muset počítat s valivým odporem, tím pádem namáhání celýho systému, spotřebou atd. To tu snad nikdo nerozporuje.
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 5967
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Témata: 238
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 48
Kontaktovat uživatele:

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod Manyjak » Út 15.03.2016, 23:35

Já myslim, že elegatní řešení jeho problému by bylo vznášedlo.A měl by po starostech. :D H.

Avatar uživatele

štěpa
Inventář fóra
Příspěvky: 1897
Registrován: Po 11.01.2010, 18:43
Témata: 33
Auto: Jo
Místo/Bydliště: liberec a kousek
Věk: 28

Re: UAZ 452 VS VETSI KOLA

Příspěvekod štěpa » Út 15.03.2016, 23:43

Hele a proč si nekoupíte jednoduše pásy, tady na tom lítá kde kdo, a je to asi i bez úprav auta https://www.youtube.com/watch?v=ye4wqyjQoEo
Nebo byste spíš měli mít tyhle vozítka, u nás s tim jezděj hasiči do kauflandu pro rohliky, prý to i plave, valí to neskutečně rychle, ve špindlu jich jsou teď všude haldy jako taxíky.... https://www.google.cz/search?q=BV+206&b ... BigB&dpr=1


Vrátit se na “UAZ a Gazik”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host