MČR Offroad Trial 17.-18.3. | Pístovské mokřady - jaro 2018 30.-31.3. | MČR Offroad Trial 14.-15.4. Kladno | MČR Offroad Trial 5.-6.5. |
MČR Offroad Trial 26.-27.5. Krnov | MSR+MČR Offroad Trial 23.-24.6. Valča, SK | EUROTRIAL Španělsko 27.-29.7. |
MČR Offroad Trial 8.-9.9. Milovice | MČR Offroad Trial 28.-29.9. Jihlava | MČR+MSR Offroad Trial 27.-28.10. Slovácko |

5.2.2018 večer došlo k havárii v serverovně a odnesla to část databáze. Bohužel ji není možné obnovit. Takže část příspěvků za nějakou poslední dobu chybí. Za komplikace se omlouvám. Komanche.
Dočasně nefunguje registrace uživatelů. Během února to bude vyřešeno.

Klopova Gazella Vyřešeno

A jiný sovjetský úžasy .... :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

call
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 745
Registrován: Út 17.01.2012, 16:50
Témata: 13
Auto: Gonow GX6
Místo/Bydliště: Troppau
Věk: 57
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod call » Po 07.08.2017, 20:19

Tvůj problem je ta tyčka prac, válečky se prodávaj s 2 tyčkama kratke a dlouhé někdo tam namontoval nový válec a nezměřil si tu starou tyčku prodluž ji asi o 1cm a máš spojku jak víno.To musíš při výměně vždy kontrolovat.


Autor tématu
klop
Závislý diskutér
Příspěvky: 203
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy, Gaz Gazelle
Stav: Offline

Klopova Gazella

Příspěvekod klop » So 16.09.2017, 20:08

Tak se mi vysypalo vnější (větší) ložisko na náboji na předku.

Prosím o radu jestli, když nechám vnější prstýnky ložisek původní, tak se musí nějak vymezovat?
Nebo jen utáhmout matici náboje dle dílenské příručky na 7-10 kg(?) a pak ještě o jeden až dva zoubky na té "vějířovité" podložce mezi maticema?
Díky.
Když, už tak vyměním i ty vniřní (menší) ložiska, gufero a gumku krytu unašeče.
Jo a podle čeho se řídí vymezování těma plechovýma podložkama na tři šroubky ta vnější poloosa? Krytky byli bez podložek a zevnitř omleté.

Avatar uživatele

iceman
Diskuzní Guru
Příspěvky: 457
Registrován: Ne 29.01.2006, 16:24
Témata: 28
Auto: GAZ - 330273 GAZelle 3.0 16V IVECO
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 43
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod iceman » Po 16.10.2017, 22:00

klop napsal:Tak se mi vysypalo vnější (větší) ložisko na náboji na předku.

Prosím o radu jestli, když nechám vnější prstýnky ložisek původní, tak se musí nějak vymezovat?
Nebo jen utáhmout matici náboje dle dílenské příručky na 7-10 kg(?) a pak ještě o jeden až dva zoubky na té "vějířovité" podložce mezi maticema?
Díky.
Když, už tak vyměním i ty vniřní (menší) ložiska, gufero a gumku krytu unašeče.
Jo a podle čeho se řídí vymezování těma plechovýma podložkama na tři šroubky ta vnější poloosa? Krytky byli bez podložek a zevnitř omleté.


Ložiska náboje - opravná sada: 3302-3104800 - obsahuje ložiska 6-7309A, 6Y-7510AŠ a gufero - viz. https://dily.gaz.cz/opravna-sada-naboje-zadniho-kola-1

Vymezovací podložky jsou ve třech tloušťkách:
33027-2304032
33027-2304033
33027-2304034
všechny jsou dostupné v eshopu na https://dily.gaz.cz
Michal - Iceman - Hodík
* GAZ-69M (1964) a GAZ-704 (1970)


Autor tématu
klop
Závislý diskutér
Příspěvky: 203
Registrován: Čt 16.07.2015, 16:45
Témata: 8
Auto: Subaru Legacy, Gaz Gazelle
Stav: Offline

Re: Klopova Gazella

Příspěvekod klop » Po 16.10.2017, 22:19

Děkuju.
Už jsem to sfouknul.

Nechápu důvod toho vymezení.

Vnější prstence ložisek se povedlo vyklepnout.
Utažením matic jsem pak seřídil vůli toho všeho.


Vrátit se na “UAZ a Gazik”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host