Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Tady budu řešit soudní spory mezi jednotlivejma uživatelema. Tzn. máte nákej závažnej problém s nákym jinym fóristou ? Tak sem s tim. Nejdříf dáme prostor objema zůčastněným stranám aby se vyjádřily a pak je rosoudím :-)
Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1231
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod 6810 » Stř 27.12.2017, 6:14

Tak ten odkaz dokazuje pouze to, že jsi úplně blbej.
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

Matulee
Inventář fóra
Příspěvky: 2076
Registrován: Ne 22.10.2006, 21:13
Témata: 6
Místo/Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Matulee » Stř 27.12.2017, 10:47

Nebudu se vměšovat do vašich osobně veřejných sporů. Jen zde napíšu názor na tyto uzávěrky. Měl jsem za posledních 14 dní možnost podívat se do úplně nového HF a do jednoho, který už nějaký pátek jezdí a funguje s 37". V zásadě jsem po prvním ohledání na nové uzávěrce neviděl žádné špatné zpracování, co má být tvrdé bylo tvrdé, co může být měkké je měkké. Přesné čísla neznám, ale to v současné chvíli není podstatné. Prostě celkový dojem byl na čínu opravdu pozitivní. Po rozebrání jsem byl udiven řešením uložení čepů. Kdy např. RD136 (přední GR patrol) má řešené 4x malý čep na letmé uložení. Je krásné že to umožňuje poloosám chodit až k sobě, ale pokud si to člověk představí, jak má čep tendenci se doslova vypáčit z koše, tak i laik pochopí že to je špatně. Tohle je dle mého soudu i problém kurťáka. Kdy špatným konstrukčním řešením došlo k vypáčení čepu, následnému zadření satelitů (protože ozubení satelity drží v kolmé poloze vůči ose čepu). Pak už se jen střihl již namožený kolík, a následně došlo k destrukci koše. Tato teorie se mi potvrdila po rozebrání již zmiňované uzávěrky, která nějakou dobu funguje s 37". Jasně bylo vidět, jak je díra ve středovém kroužku vymačkaná křivě, koš byl také vymačkán, byl jakoby vykývaný na zajišťovacím kolíku. Ovšem tohle řešení má i ARB. Těžko soudit, jestli se v ní neděje to samé. Takže z mého pohledu, je jedno jestli ARB nebo HF, je to prostě na hovno řešené. A v každém případě každému doporučuji nechat si vyrobit nové čepy (1x průchozí, 2x malý, které budou do koše přesně pasovat, ne jako v případě HF s 0,1 vůle do koše a 0,25 vůle na satelitu (originál má do koše cca 0,005 přesah a na satelitu 0,1 vůle). Pak je jen potřeba si ohlídat délku poloos, jelikož nemusí být čep na stejném místě jako u originálu. Bohužel nemohu toto celé posoudit s novou a jetou ARB. Ale jak to tak sleduji, získávám stále silnější pocit, že tady ty "levné" lockery jsou všechny z jednoho hnízda. Ovšem to je jen má nepotvrzená domněnka, se kterou můžete a nemusíte souhlasit.
Automatické Uzávěrky Diferencialu AXLE LOCK ---- http://www.axlelock.cz
Zakázková kovovýroba ---- +420734458994
トヨタは最高です

Avatar uživatele

daavis
Inventář fóra
Příspěvky: 1958
Registrován: Čt 20.09.2012, 20:54
Témata: 14
Auto: Nissan Terrano II 2,7 tdi+chip 125kw. 2" Iron Man, snorchel,31" Yokohama Geolandar MT
Místo/Bydliště: Größ Wisternitz bei Olmütz
Věk: 33

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod daavis » Stř 27.12.2017, 12:08

6810 napsal:Tak ten odkaz dokazuje pouze to, že jsi úplně blbej.

A na zaklade vlastni debility nekoho nazve kokotem.
To je tak na tečku.
Profi detailing interiér/exteriér Olomouc. Renovace, voskování laků produkty 3M, AUTOGLYM,DODO JUICE,SWISSVAX.

Terrano II 2,7 tdi. 2" IM, snorchel, 31"MT

Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24326
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Témata: 29
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...
Místo/Bydliště: v týdnu poslední obydlená zatáčka před Vídní

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod Taz » Stř 27.12.2017, 18:46

To Matulee: Děkuji,z tohohle už se dá nějaké poučení vzít,je na každem jak si to přebere.
Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly

Avatar uživatele

TOMRS
Legenda fóra
Příspěvky: 1500
Registrován: Čt 16.08.2007, 13:42
Témata: 11
Auto: Nissan Pickup Ultimate

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod TOMRS » Pá 29.12.2017, 8:22

Matulee napsal:Ale jak to tak sleduji, získávám stále silnější pocit, že tady ty "levné" lockery jsou všechny z jednoho hnízda. Ovšem to je jen má nepotvrzená domněnka, se kterou můžete a nemusíte souhlasit.


Ktoré "levnľ" lockery máš na mysli, HF a ...?
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse

Avatar uživatele

TOMRS
Legenda fóra
Příspěvky: 1500
Registrován: Čt 16.08.2007, 13:42
Témata: 11
Auto: Nissan Pickup Ultimate

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod TOMRS » Pá 29.12.2017, 15:30

Matulee napsal:Kdy např. RD136 (přední GR patrol) má řešené 4x malý čep na letmé uložení. Je krásné že to umožňuje poloosám chodit až k sobě, ale pokud si to člověk představí, jak má čep tendenci se doslova vypáčit z koše, tak i laik pochopí že to je špatně. Ovšem tohle řešení má i ARB. Těžko soudit, jestli se v ní neděje to samé. Takže z mého pohledu, je jedno jestli ARB nebo HF, je to prostě na hovno řešené.


To nie je pravda ARB RD136, tak ako aj ostatné modely majú vo vnútri krúžok v ktorom sú čapy uchytené, takže držia v kolmej polohe, u ARB som sa nikdy nestretol s problémom, že by boli čapy vypáčené, alebo by niesli známky podobného poškodenia.
Obrázek

https://www.arb.com.au/service-and-parts-manual/
RD136 rozpis dielov https://www.arb.com.au/assets/air-lockers/2-RD136.pdf
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


agal
Diskuzní Guru
Příspěvky: 344
Registrován: Čt 14.10.2010, 16:56
Témata: 2
Auto: GR

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod agal » Čt 04.01.2018, 9:23

Tomrsi, všimni si, že na rozpisu ARB jsou 4 krátké satel. čepy a na tvé fotografii je jeden čep průchozí. A to je téměř zásadní rozdíl. Mám několik Patrol difů. Jeden orig. má průchozí čep. Druhý orig. má krátké čepy, ale vnitřní kroužek tvoří s košem pevnou součást, tudíž tam nehrozí k tzv. páčení, či vyosování. Ale HF, kopie ARB, má bohužel krátké čepy a ty jsou uloženy ve volném kroužku. Připustíme-li, že kvalita kovu u HF není stejná jako u ARB, a že toto konstrukční řešení je nešťastné, pak je vhodné nahradit dva krátké čepy jedním průchozím. A to jsme s Matuleem u mého HF udělali. On ten čep vyrobil. A nijak to polosám nepřekáží. Podotýkám, že jsem ten dif vymontoval a rozebral nikoliv z nutnosti, ale pro kontrolu, protože jsem namontoval Longfieldy a vozidlo je podrobeno těžké službě. Na svém starším Patrolu mám ARB a před čtyřmi léty jsem na něm měnil přesuvníkové uzávěrkové ozub. kolo z důvodu silného opotřebení. Bohužel si už nepamatuji na stav ostatních dílů. Ale jak píše Matulee, tohle HF, co jsme upravili, bylo v pěkném stavu, přesuvník vpořádku. Až na ten vachrlatý střed. Snad jsme udělali dobrou věc. Ale nemohu se zbavit jistých pochybností. Konstruktéři těchto věcí jsou stokrát chytřejší než já. Chtěl bych vědět, proč to tím průchozím čepem nezpevnili. Tomrsi, napiš své poznatky.


markus
Staroffrouďák
Příspěvky: 4272
Registrován: Čt 17.04.2008, 13:56
Témata: 39
Auto: Y61
Místo/Bydliště: Opava

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod markus » Čt 04.01.2018, 9:51

agal napsal:Tomrsi, všimni si, že na rozpisu ARB jsou 4 krátké satel. čepy a na tvé fotografii je jeden čep průchozí. A to je téměř zásadní rozdíl. Mám několik Patrol difů. Jeden orig. má průchozí čep. Druhý orig. má krátké čepy, ale vnitřní kroužek tvoří s košem pevnou součást, tudíž tam nehrozí k tzv. páčení, či vyosování. Ale HF, kopie ARB, má bohužel krátké čepy a ty jsou uloženy ve volném kroužku. Připustíme-li, že kvalita kovu u HF není stejná jako u ARB, a že toto konstrukční řešení je nešťastné, pak je vhodné nahradit dva krátké čepy jedním průchozím. A to jsme s Matuleem u mého HF udělali. On ten čep vyrobil. A nijak to polosám nepřekáží. Podotýkám, že jsem ten dif vymontoval a rozebral nikoliv z nutnosti, ale pro kontrolu, protože jsem namontoval Longfieldy a vozidlo je podrobeno těžké službě. Na svém starším Patrolu mám ARB a před čtyřmi léty jsem na něm měnil přesuvníkové uzávěrkové ozub. kolo z důvodu silného opotřebení. Bohužel si už nepamatuji na stav ostatních dílů. Ale jak píše Matulee, tohle HF, co jsme upravili, bylo v pěkném stavu, přesuvník vpořádku. Až na ten vachrlatý střed. Snad jsme udělali dobrou věc. Ale nemohu se zbavit jistých pochybností. Konstruktéři těchto věcí jsou stokrát chytřejší než já. Chtěl bych vědět, proč to tím průchozím čepem nezpevnili. Tomrsi, napiš své poznatky.

Pravdu má ten pan ... těžkou službu má ten jeho trol ... jednou jako zemní rypadlo ... jindy jako těžební stroj LČR... trialovy speciál ... jindy tvoří stezky , jako Stavebni důlní stroj ... inu tento muž odzkoušet tu činu ....


Sent IPhone 7plus
už víc kecám než jezdím :mrgreen:

Avatar uživatele

TOMRS
Legenda fóra
Příspěvky: 1500
Registrován: Čt 16.08.2007, 13:42
Témata: 11
Auto: Nissan Pickup Ultimate

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod TOMRS » Čt 04.01.2018, 12:37

Foto som dal ilustračné a preto som tam hodil ten rozpis dielov. U RD136 sú preto 4 krátke čapy a žiaden priechodzí pretože tento typ uzávierky je rovnako určený aj ako zadný kôš do Terrano, kde je medzi poloosami rozperný valček a preto tam priechodzí čap byť nemôže, všade inde kde sa to dá priechodzí čap je. Je to tam tak aj na originálnom koši s LSD. RD136 je určite jedna z najpoužívanejších špér od ARB, keby tam niečo podobné hrozilo, určite by to upravili. Ja som sa z takto poškodenou uzávierkou od ARB teda ešte nestretol ani u iných modelov a ani som nepočul, že by mal niekto tento typ problému. Ja som teda HF držal v rukách len dvakrát, jednu úplne novú a jednu už jazdenú, tá jazdená mala vydraté dosť hlboké drážky od x-krúžkov na krúžku s prívodom vzduchu, to ma dosť zarazilo, ale možno to bol len nejaký vadný kus. Zas ako som už spomenul poznám množstvo ľudí ktorí ich majú a sú spokojný. Nechcem ich tu haniť ani robiť reklamu ARB, ale podľa mňa sa to zrovnať nedá. Napríklad u navijakov sú podľa mňa niektoré značky lepšie ako americké značkové, ale tam asi zas tak veľmi nezáleží na kvalite materiálu tých planétových prevodoviek. Tie ARB sa vyrábajú v takých kvantách, že si myslím, že takéto veci majú dávno vyriešené. Ja sám ich ročne namontujem minimálne dvadsať. Toto video https://www.youtube.com/watch?v=dyzyAVPTM8c som mal vždy tak trochu za tendenčnú reklamu a propagandu, ale v svetle týchto udalosti mi už pripadá, že niečo na tom byť môže.
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


agal
Diskuzní Guru
Příspěvky: 344
Registrován: Čt 14.10.2010, 16:56
Témata: 2
Auto: GR

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod agal » Čt 04.01.2018, 14:50

Zcela jistě je ARB lepší, než HF. Až tu HF zničím, koupím si jinou. Vzadu mám uzávěru od Jirky Kalinowského, upravená kopie ARB. Dobře upravená. Prozatím funguje bezchybně. Z tvého textu vyplývá, že implantace průchozího čepu, tam kde to jde, je žádoucí. U HF je to možná nutnost, díky měkkému kovu, v němž se kulaté díry mění v oválné. Věřím ve zvýšenou životnost.

Avatar uživatele

šroubek
Selský rozum
Příspěvky: 14175
Registrován: Po 17.10.2005, 16:55
Témata: 102
Místo/Bydliště: BUDĚJCE

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod šroubek » Čt 04.01.2018, 20:00

6810 napsal:Tak ten odkaz dokazuje pouze to, že jsi úplně blbej.

Ale samozřejmě, drahý "6810", já jsem úplně blbej. A jak si stojíš Ty? :-)
... vaše řeč budiž Ano Ano, Ne Ne, praví Písmo...

Avatar uživatele

6810
Legenda fóra
Příspěvky: 1231
Registrován: Po 29.10.2007, 9:40
Témata: 23
Místo/Bydliště: Praha/Kladno/Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod 6810 » Čt 04.01.2018, 20:45

To nevím, ale rozhodně na webu tomot dokážu najít všechno a bez problémů. To, že jsi něco nedokázal najít, ještě neznamená, že ten, kdo ten e-shop provozuje, je blbej. To je spíš tvůj problém.
Pajero II 2.8TD 3x špéra
ZJ 4.0 LAREDO lesovůz
UAZ 469
Praga V3S M2 + A3S 1V

Avatar uživatele

šroubek
Selský rozum
Příspěvky: 14175
Registrován: Po 17.10.2005, 16:55
Témata: 102
Místo/Bydliště: BUDĚJCE

Re: Reklamace HF, aneb veřejné špinění

Příspěvekod šroubek » Stř 24.01.2018, 1:22

Tak to jsi šikovnej.

Já jsem ovšem nemluvil o možnosti něco najít někde na webu, ale o reakci zmiňovaného prodejce. A to, domnívám se, je celkem rozdíl.

Teď jsem si ještě všiml reakce hocha daavise... Miluju internetové a filmové hrdiny, jako je kupříkladu čaknorys. Mohl bys mi to s tou "tečkou" milý daavisi, kamaráde, přijet zopakovat do Budějc? :shock:
... vaše řeč budiž Ano Ano, Ne Ne, praví Písmo...


Vrátit se na “Soudní síň”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host