MKS-motors Úpravy, opravy, odtahy

Pakliže máte co nabídnout offroaďákům, pište.
Pravidla fóra
Nově v této sekci mohou zakládat témata pouze VIP uživatelé, kteří přispěli na provoz serveru offroadforum.cz - Jak přispět najdete zde: viewtopic.php?f=1&t=66082
Avatar uživatele

HonzaK
Diskuzní Guru
Příspěvky: 361
Registrován: So 17.12.2005, 22:12
Auto: Nissan Patrol Y61
Místo/Bydliště: Ostrava
Stav: Offline

Re: MKS-motors Úpravy, opravy, odtahy

Příspěvek od HonzaK » So 04.04.2020, 15:31

Manyjak napsal:Tak to bych potřeboval rady a díly. Nějakej diferákna Patrola co by nám nelehnul každejch 10-15 h jízdy. Nějakou převodovku místo GR60 ta taky dýl nevydží a pak nutně marně sháním zadní krátkej kardan s velkym křížem a unašečem u zadního diferáku. Díky
Zadní diferák jak psal Husky. Dej nápravu z prvních 3.0di. Je tam H260. Ta vydrží všechno. H233 standardní dif vzadu nevydrží ty hodně koňové/krouťákové aplikace. To je známá věc jak v Austrálii, tak v Polsku.
Ta náprava bude teda asi o 4 cm širší oproti Y60 a dělá se jen s převodem 4.375. Alespoň ta z 3.0di u nás sehnatelná. Takže k tomu budeš potřebovat i přední difer.
Kardany s velkým křížem mají všechny Y61 co vím.
Převodovku nevím jestli jezdíš hliníkovou z Rd28 nebo litinovou ze ZD30, TD42, TB48 apod.
S tou 2.8čkovou nemám moc zkušenosti, ale ta druhá je OK do cca 800nm. Pak odejde soukolí na 3jce jako první. Nebo se otisknou zuby do sebe a hučí. To jen z doslechu. 800nm zatím nemám Obrázek
Každopádně nejsou záměnné. Mají jiné příruby.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nissan Patrol Y60, červený kraťas - už není
Nissan Patrol Y61 3.0DI Wagon podvozek IM100, 35"BFG KM2, šnorchl, spaní, naviják a jiná offroudová veteš

Avatar uživatele

Manyjak
Staroffrouďák
Příspěvky: 6292
Registrován: Ne 09.04.2006, 16:46
Auto: Aro 324 TD a další
Věk: 50
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MKS-motors Úpravy, opravy, odtahy

Příspěvek od Manyjak » Ne 05.04.2020, 18:17

No právě nechci vyrábět ani nový nápravy ani novej mezikus na motor. To už je pak na stavbu novýho auta.Krouťák nemáme jen výkon, motor V 4,2l Audi S. Díky H.



Avatar uživatele

Autor tématu
Husky-John
Staroffrouďák
Příspěvky: 9782
Registrován: Stř 27.07.2005, 9:01
Auto: Nissan Patrol
Místo/Bydliště: Všude dobře,tak co doma..
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MKS-motors Úpravy, opravy, odtahy

Příspěvek od Husky-John » Po 06.04.2020, 9:26

Tu 2.8 skříň se střevama Sadev má(měl) Jakušev v Dakarským Patrolu. 4,5 litru, cca 300koní. Ale podrobnosti nevím. On to tak už koupil. Nestavěl to. To auto jelo opravdu pěkně. Ale takový zrychlení určitě nemělo.

viewtopic.php?t=61649


http://www.mks.wbs.cz/
Wozembouch Offroad Team
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=1065
telefon: 602 358 975
Kdyby bůh chtěl aby jsme se trápili s Toyotou, neseslal by nám Nissan 8)

Avatar uživatele

OffPlum
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 759
Registrován: Ne 10.01.2010, 11:38
Auto: Patrol V8
Místo/Bydliště: Jich od Prahy
Stav: Offline

Re: MKS-motors Úpravy, opravy, odtahy

Příspěvek od OffPlum » Po 13.07.2020, 9:36

HonzaK napsal:
So 04.04.2020, 15:31
Manyjak napsal:Tak to bych potřeboval rady a díly. Nějakej diferákna Patrola co by nám nelehnul každejch 10-15 h jízdy. Nějakou převodovku místo GR60 ta taky dýl nevydží a pak nutně marně sháním zadní krátkej kardan s velkym křížem a unašečem u zadního diferáku. Díky
Zadní diferák jak psal Husky. Dej nápravu z prvních 3.0di. Je tam H260. Ta vydrží všechno. H233 standardní dif vzadu nevydrží ty hodně koňové/krouťákové aplikace. To je známá věc jak v Austrálii, tak v Polsku.
Ta náprava bude teda asi o 4 cm širší oproti Y60 a dělá se jen s převodem 4.375. Alespoň ta z 3.0di u nás sehnatelná. Takže k tomu budeš potřebovat i přední difer.
Kardany s velkým křížem mají všechny Y61 co vím.
Převodovku nevím jestli jezdíš hliníkovou z Rd28 nebo litinovou ze ZD30, TD42, TB48 apod.
S tou 2.8čkovou nemám moc zkušenosti, ale ta druhá je OK do cca 800nm. Pak odejde soukolí na 3jce jako první. Nebo se otisknou zuby do sebe a hučí. To jen z doslechu. 800nm zatím nemám Obrázek
Každopádně nejsou záměnné. Mají jiné příruby.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Má někdo vyzkoušených těch 800 nm na 3.0Di? Slyšel jsem o swapwech z Cumminsu, že odcházejí ty trojky no... snad z tahání... nevim. Jako jestli ta skříň vydrží 800 nm, tak asi nemá smysl uvažovat o jiný. Pro mě je to aktuální...


| Patrola zevnitř nemeju, je to zbytečný... | Patrol Y61 V8 DURAMAX 6.6 TD, tedy nafta, jedině nafta!!! :D

Odpovědět