OBLEČENÍ go-offroad - VÁNOČNÍ AKCE |

Silvestrovská OFFlava + EXPEDICE po Vysočině 2017/2018 (29.12.-1.1.) |

Nové nahrávání fotek: Pod odesílacím oknem je "Přidej obrázek do článku". Je tam český průvodce... Komanche

Zvednutí Forestra (?) Vyřešeno

Asi bych urazil SUBI Team, kdybych sem nedal tudle príma značku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

Autor tématu
Jkus
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Jkus » Stř 05.12.2007, 12:58

Komanche napsal:porovnaval jsem rok vyroby 2005, a tabulky nemam z MB, ale z http://www.autoweek.nl

jinak ja rozhodne neobhajuju vozy vyrobene v koncernu VW ;)


No vidíš to a já mám oktávku r.v. 98 a imprezu r.v. 97 ;-) Takže jablka a hrušky :-D

Jinak VW = problémy na celý život aneb záruka doživotní imobility :-)

To se snad nesype jenom úplně nový první rok a i tak znám spoustu lidí co v záruce měnila dost dílů :-(

Avatar uživatele

Komanche
Site Admin
Příspěvky: 16494
Registrován: Stř 29.12.2004, 13:31
Témata: 716
Auto: TOYOTA Land Cruiser HJ60
Místo/Bydliště: Praha-východ
Věk: 37
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Komanche » Stř 05.12.2007, 13:05

ok
Impreza 4,35 m
Octavia 4,51 m

16 cm ;) ale pride mi zvlastni tahat velky auta brichoplazama...
TO - Toyota HJ60, 34" Simex Jungle Trekker, Golem Winch, VIAIR, ARB, Lincoln Locker, 2WD Lo

Avatar uživatele

TOYLUX
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 814
Registrován: Čt 12.01.2006, 11:18
Témata: 26
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod TOYLUX » Stř 05.12.2007, 13:17

Komanche napsal:ok
Impreza 4,35 m
Octavia 4,51 m

16 cm ;) ale pride mi zvlastni tahat velky auta brichoplazama...


TEDA BERTE TO JAKO ŽERT :D
ale komačéro mi tak nahrál, že to ani nejde nenapsat: On totiž Jkus tahá Patrlola víš a to je jiná liga (žádný velký auto) :indian:
Ale zpátky k Impréze u té 97 si nejsem jistý, ale novější v 1,5 má povolený bržděný 1500 Kg.
Forester jak kdy ale od 1800-2000 Kg v D snad až 2300 Kg.
Toyota LC HZJ 75
Subaru
www.land75.cz


Autor tématu
Jkus
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Jkus » Stř 05.12.2007, 13:30

No jo no další mašina bude Forester nebo Outback o tom žádná, ale na Prágl pro rychlé přesuny za jakéhokoli počasí to je optimální. Možná bych jen fakt ocenil aftamat, ale přijdu o hillholder s redukcí a to je daň veliká. Jinak nevím jestli za imprezu patrola dám, určitě to uveze, ale co to bude dělat v zatáčkách těžko říct. Jenže dlouhán na prágl je fakt blbost :-(

Avatar uživatele

TOYLUX
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 814
Registrován: Čt 12.01.2006, 11:18
Témata: 26
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod TOYLUX » Stř 05.12.2007, 14:29

Redukce je fajn . Dá se využívat i na popojíždění v koloně atd. Zas automat Hil Holder nepotřebuje pokud to není velkej kopec tak udrží auto taky na místě a když né nebo je potřeba vyrazit tak pak stačí použít obě nohy a je po starostech.
Toyota LC HZJ 75
Subaru
www.land75.cz


Autor tématu
Jkus
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Jkus » Stř 05.12.2007, 18:26

TOYLUX napsal:Redukce je fajn . Dá se využívat i na popojíždění v koloně atd. Zas automat Hil Holder nepotřebuje pokud to není velkej kopec tak udrží auto taky na místě a když né nebo je potřeba vyrazit tak pak stačí použít obě nohy a je po starostech.


No mám trochu problém s rozjezdy ;-) Jak to jde hned dopředu tak bych potřeboval rozjíždět např. na dvojku jako u závoďáka. Dávám tam třeba z jedničky hned trojku abych jel plynule, protože na dvojku to jde hned pryč ;-) Automat je v tomhle plynulý a kvedlat klackem žádný med. Škoda jen, že odtahovky už jezdí víceméně ramena takže odtah zaručen :-( Jinak když u automatu budu stát jednou nohou na brzdě a druhou na plynu a takhle třeba minutu nebo dvě tak to zákonitě zničím ne ? Trošku nepraktický je hill holder při podelném parkingu na zpátečku, tukneš do brzdy a pochopitelně spojkuješ a auto se ti jako by "zasekává" takže ho vždy zase odblokuješ, není to pak plynulé. Málokdo se vměstná do úzké díry na volnoběh na poprvé že ?


Autor tématu
jmm
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod jmm » Út 08.01.2008, 10:51

Tak ted shanim forestera, takze snad uz bude brzo doma... Ale... dival jsem se ze je to docela nizke... Uz se vam to nekomu povedlo zvednout? Bojim se zimy, ted tu byl mokry snih 15cm a s favem s retezama jsem to proste nedal... nekdy tu byva o dost vic snehu, tak se bojim jestli to dojedu... Pripadne jake nejvetsi pneumatiky tam jdou vrznout? Nejake zkusenosti?

Avatar uživatele

Stavros
Legenda fóra
Příspěvky: 1471
Registrován: Čt 24.11.2005, 14:34
Témata: 96
Auto: HDJ80
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Stavros » Út 08.01.2008, 13:17

to jmm: ty si jeste s Foresterem nejel, vid? ten jede totiz porad.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz


Autor tématu
jmm
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod jmm » Út 08.01.2008, 13:44

No abych rekl pravdu, zatim jsem nemel tu moznost se projet, ale;)) kdyz bude 30cm tezkeho mokeho snehu, tak myslim nema sanci... motor teda jakysi vykon ma, retezy se daji dat poradne, ale proste nevim nevim;))) jak to sedne na bruch... Kazdopadne rad slysim, ze forester jede porad... Protoze se mi moc libi... ale ma dost velkou spotrebu a ty ceny nahradnich dilu... ;)) Ale snad to nebude takova hruza...

Avatar uživatele

Stavros
Legenda fóra
Příspěvky: 1471
Registrován: Čt 24.11.2005, 14:34
Témata: 96
Auto: HDJ80
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Stavros » Út 08.01.2008, 15:34

ja s nim jezdil za 9l/100km a diky redukci jezdil na snehu a i v hlubokym lip nez moje soucasna Discovera.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz


Autor tématu
jmm
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod jmm » Út 12.02.2008, 10:28

Tak uz mam forestra doma;))) Projede vsecko krom bahna na sikme ceste;)) to jede bokem dolu;))) ALe to chce gumy nake poradne;) Jinak letos nebylo vubec snehu;(( tak ani nevim kolik snehu to projede...


Autor tématu
Doro
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Doro » Út 12.02.2008, 20:53

Tak už sem sa rozhod ....bo sem Imprezu vyměníl za Forestříka :vino: .... bude se tento zvedat asi o cca 20 mm (to aby se moc nezměnily jízdní vlastnosti na asfaltě) podložkami pod tlumiče - jednoduché, rychlé a jářku i levné - už jen sehnat silonové kroužky.
Oficiální sada se zárukou výrobce je o 40 mm, ale ta cena.

... s dobrýma gumama projede forest fakt hodně (sedlý sypký a nafoukaný sníh/táhlé a dlouhé závěje kolem 50 cm sem projel, ale bylo cítit, že už chybí výkon - Forest 2.0, 2003) a díky své hmotnosti dokáže forestřík překvapit i nejednoho otrlého traktoristu na ledě a ve sněhukupách f našich kopcích - pokoření offroudů není problém - vždy stačí prudký kopec, kluzko a offroudi se dou hold klouzat :twisted: :twisted:

Parkování je podobné, jako u rézy - i do skuliny se nasoukám, ani nevím jak - hill-holder mi nepřekáží a naučil sem se ho plně využívat - je to o cviku.


Autor tématu
Doro
Témata:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod Doro » So 30.08.2008, 20:34

Ogaři z klubu dali hlavy dohromady a spešl podložky pro zvednutí jsou na světě (materiál nerez) nebo se to dá udělat pouhým vložením silonových podložek/kroužků, pak ale na zadku je zvednutí trošku náročnější a původní nalisované šrouby se musí z misek odstranit a dát tam delší. Vkládají se mezi tlumič a kastli a doporučená/subaru ověřená max. výška je 40 mm.
Po zvednutí je třeba více kotrolovat manžety, hl. na předku - více trpí a občas prasknou (zjištěno zatím u několika aut a jen u předku při zvednutí o více jak 30 mm). Zatím zmám zvednuto pomocí silonu na předu o 10 mm, na zadku o 30 mm a ještě to o kousek zvednu, tentokráte už s novýma podložkama :P :P

Avatar uživatele

_Rallycad_
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 33
Registrován: Stř 31.12.2008, 14:23
Témata: 0
Auto: Subaru Forester
Věk: 41
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod _Rallycad_ » Po 12.01.2009, 21:24

Jo jo - máme to trochu nahoře. 4cm vepředu a 6cm vzadu (kompenzace zátěže kvůli LPG). Pěkný podložky - dvě nosný desky nad sebou a mezi nima distanční stojinky. Celý z nerezu a pěkně vařený TIGem. Je to vlastně kopie australskýho liftu. V tuhle chvíli mám světlou výšku 25cm. Ještě asi přidám 2cm obyčejnejma podložkama a bude to akorát. Taky až bude zakrytí podvozku, tak přibyde další 1,5cm, protože ty plasty jsou zbytečně spuštěný dolů. Celkem se dá Forester zvednout na asi 28cm světlý výšky, aniž by utrpěly jízdní vlastnosti na silnici a nějak výrazně se trápily klouby. To sice není na nějakej trial, ale po důkladným zadeklování to projede leccos... Na to, že je to osobák se lidi pořád divěj:)
Subaru Forester 2.0 ; 4cm lift ; 205/75 R15 General Grabber AT2

Avatar uživatele

TOYLUX
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 814
Registrován: Čt 12.01.2006, 11:18
Témata: 26
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zvednutí Forestra (?)

Příspěvekod TOYLUX » Út 13.01.2009, 11:48

Hoď sem fotky ať se podíváme jak to vypadá v reálu. :thumright:
Toyota LC HZJ 75
Subaru
www.land75.cz


Vrátit se na “Subaru”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host