Motor 3,0 D-4D (v LC)

Landcruisery, 4runnery a Hiluxy brázdí divočinu na celym světě. A u nás taky!
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Sustak
Chuck Norris
Příspěvky: 2337
Registrován: Čt 28.09.2006, 23:01
Témata: 3
Místo/Bydliště: blízký východ (u) Prahy
Věk: 103

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod Sustak » Ne 16.10.2016, 21:40

jak rád jezdím a ještě dlouho jezdit budu, tím kilem všude... i mimo civilizaci...
a klidně i za těch čtrnáct...
(prostě to na konci mého života vyjde levněji než vstřiky, písty, hlavy a tak dokola)


vitasek
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 728
Registrován: Po 19.12.2011, 21:51
Témata: 1
Auto: Toyota LC 100 Old Man Emu nárazníky naviják,zakrytej spodek,zahrádka. MT

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod vitasek » Ne 16.10.2016, 22:06

asi tak kilo je kilo ta spotřeba je vyšší ale jede to furt. a že by to by l traktor no to tedy nevim.........


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3773
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Témata: 48
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod DavidDDD » So 29.10.2016, 19:09

Tak k 4.2 v 100ce : Výlet na hory, tankováno v Pace, Benecko, pojíždění po Kerkonoších a vklidu z5 dom 10,9l/100 minulý týden z Heidenau do Kolína za 2 hoďky za 12,4 tak nevím...... :D
LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.

Avatar uživatele

depeter
Staroffrouďák
Příspěvky: 9382
Registrován: Pá 17.03.2006, 22:24
Témata: 25
Auto: Panelák
Místo/Bydliště: Bryncl-lont

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod depeter » So 29.10.2016, 19:20

DavidDDD napsal:Tak k 4.2 v 100ce : Výlet na hory, tankováno v Pace, Benecko, pojíždění po Kerkonoších a vklidu z5 dom 10,9l/100 minulý týden z Heidenau do Kolína za 2 hoďky za 12,4 tak nevím...... :D

To je tak,dyž zpátky jezdíš na vodtahoffce... :mrgreen:
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK (nebo polabák)co nám má jistě co říct.
"Nevytahuj nože tam,kde se bude střílet"


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3773
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Témata: 48
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod DavidDDD » Ne 30.10.2016, 14:36

depeter napsal:
DavidDDD napsal:Tak k 4.2 v 100ce : Výlet na hory, tankováno v Pace, Benecko, pojíždění po Kerkonoších a vklidu z5 dom 10,9l/100 minulý týden z Heidenau do Kolína za 2 hoďky za 12,4 tak nevím...... :D

To je tak,dyž zpátky jezdíš na vodtahoffce... :mrgreen:


Vodtahofka, co to je, o tom Toyota nic v návodu nepíše :D :D
LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2058
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 26
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod Pedro » Ne 30.10.2016, 15:03

Tak to jsi zřejmě nečetl návod. ;-) Protože automat a další serepetičky, o odtahování je toho tam zrovna dost.

K té spotřebě - jednu nebo dvě jízdy bych nevytrhoval z kontextu. Pak bys totiž taky musel jako protipól zařadit odpolední jízdu z kolbenky třeba z Vršovic do Dejvic. V reálu jde jedině o dlouhodobý průměr z reálného provozu.

Avatar uživatele

depeter
Staroffrouďák
Příspěvky: 9382
Registrován: Pá 17.03.2006, 22:24
Témata: 25
Auto: Panelák
Místo/Bydliště: Bryncl-lont

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod depeter » Ne 30.10.2016, 16:05

Pedro napsal:Tak to jsi zřejmě nečetl návod. ;-) Protože automat a další serepetičky, o odtahování je toho tam zrovna dost.


Děkuji... :mrgreen: :pivo:
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAHÁK (nebo polabák)co nám má jistě co říct.
"Nevytahuj nože tam,kde se bude střílet"


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3773
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Témata: 48
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod DavidDDD » Ne 30.10.2016, 18:05

Nečetl jsem, protože jsem to nepotřeboval. Problém s taháním automatu je u všech aut stejný (i u myších uší :mrgreen: ).
K té spotřebě, nevím sice kolik to sežere z Vršovic do Dejvic odpoledne, ale z reálného provozu (nepočítám dlouhodobou spotřebu v řádech let, ale co je na displeji když jdu tankovat, po městě na couračky je spotřeba u KAŽDÉHO auta vyšší) mi 100ka žere o cca 1,5 možná 2 l víc než 120 D4D. Měl jsem možnost srovnat, stejné trasy, stejná noha.
A protože jsem jednou jel i s vlekem (chudinka) cesta do němcecka prázdný, na hranice jsme vezli Scudo a pak zpět pro Fiestu a s tou pak domů. Ke konci jsem už jel svižně (pro některé to je překvapení, ale s 6 válem to jde) a skončili jsme na 12,8.
Ale aby se neporovnávaly hrušky a jabka, 120ka 5kv a 100ka taky. 4kv AT ve 100ce žere víc. Manuály jsou jinak, ale to nevím, s tím neumím :mrgreen:
LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2058
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 26
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod Pedro » Po 31.10.2016, 14:35

Je pravda, že 5q automat spotřebu sráží, já jezdil se 4q. Ale teda i v 95 mám 4q, takže relativně taky porovnávám od motoru dál stejnou generaci pohonu.


Autor tématu
livot
Závislý diskutér
Příspěvky: 219
Registrován: Út 28.02.2012, 11:17
Témata: 28
Auto: Pajero 2,8TD + Land Rover Discovery Td5 + Land Cruiser 95 (3,0TD)

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod livot » Út 08.11.2016, 13:51

chlapi, jak je to teda realne se spotrebou treba v te 95ce - automat vs. manual ? V automatu je jich na prodej spousta, v manualu nemuzu zavadit :( ( Jeste me od AT dost odrazuje, ze treba nekde mimo civilizaci neodjedu kvuli vybite baterii... MT prinejhorsim najedu z kopce. )


Autor tématu
livot
Závislý diskutér
Příspěvky: 219
Registrován: Út 28.02.2012, 11:17
Témata: 28
Auto: Pajero 2,8TD + Land Rover Discovery Td5 + Land Cruiser 95 (3,0TD)

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod livot » Út 08.11.2016, 13:54

A do jake nejprostornejsi karoserie ( do jakeho modelu LC ) se vlastne davaly ty 3,0l naftaky s manualem ?
Nemuzu ty varianty LC ( a rozdily mezi nima ) uz dobu nikde dohledat... :(


Pedro
Inventář fóra
Příspěvky: 2058
Registrován: Út 26.12.2006, 14:16
Témata: 26
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod Pedro » Út 08.11.2016, 19:03

Nejprostornější je asi 95. Do velkých sedmiček (75+) se třilitr podle mě nedával a 120 mi přijde uvnitř pocitově trochu víc obestavěnější a menší.

Avatar uživatele

YORSIAN
ŠVIHÁK LÁZEŇSKÝ
Příspěvky: 8458
Registrován: Út 10.04.2007, 18:18
Témata: 29
Auto: only tojoty
Místo/Bydliště: Bryncl-Kénik ( kousek vod Augecu)
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod YORSIAN » Út 08.11.2016, 21:32

no za mě D4-D je užasnej motor kor třeba v lc 90, ale náklady na údržbu jsou vyžší, ( ja měl štěstí a za 7 let co sem ho měl jsem dělal jen ventily na railu) spotřeba kolem 9-ti ( když sem dal 33" tak kolem 11 ) štreka. u TD sem zatim nedělal nic( až na hlavu ale to byl motor z 4runneru a tam ty hlavy padaly) a navíc ho zabilo jihlavský bahno a další auto na lanku za ním. nicméně ted jezdim s 1GR-FE a nějakou dobu rozhodně nemíním měnit nedá se to s těma naftama srovnat. ( nemyslím auta na blbnutí tam mam fšude samozřejmě ropu)
Kdyby bůh chtěl, abychom jezdili v hnisanech ,neseslal by nám Toyotu 8)


DavidDDD
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3773
Registrován: Ne 03.10.2010, 20:43
Témata: 48
Auto: LC 100
Místo/Bydliště: Kolínsko
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod DavidDDD » Stř 09.11.2016, 9:01

YORSIAN napsal:no za mě D4-D je užasnej motor kor třeba v lc 90, ale náklady na údržbu jsou vyžší, ( ja měl štěstí a za 7 let co sem ho měl jsem dělal jen ventily na railu) spotřeba kolem 9-ti ( když sem dal 33" tak kolem 11 ) štreka. u TD sem zatim nedělal nic( až na hlavu ale to byl motor z 4runneru a tam ty hlavy padaly) a navíc ho zabilo jihlavský bahno a další auto na lanku za ním. nicméně ted jezdim s 1GR-FE a nějakou dobu rozhodně nemíním měnit nedá se to s těma naftama srovnat. ( nemyslím auta na blbnutí tam mam fšude samozřejmě ropu)


Zjevil se mi duch Kiichira Toyody a řekl o tobě : Neboj, i ten mladý chlapec dojde na konec cesty poznání a objeví kouzlo mocného motoru 4,2 v jediném správném Landcruiseru v královské 100ce :mrgreen: :mrgreen: .

Njn, tobě se to s 4.0 mluví.... :D :D (já blbec :cry: :cry: )
LC100. Tajemství úspěchu je slušnost a upřímnost.Jakmile se jich zbavíte – dosáhnete všeho.

Avatar uživatele

YORSIAN
ŠVIHÁK LÁZEŇSKÝ
Příspěvky: 8458
Registrován: Út 10.04.2007, 18:18
Témata: 29
Auto: only tojoty
Místo/Bydliště: Bryncl-Kénik ( kousek vod Augecu)
Věk: 48

Re: Motor 3,0 D-4D (v LC)

Příspěvekod YORSIAN » Stř 09.11.2016, 9:29

DavidDDD napsal:
YORSIAN napsal:no za mě D4-D je užasnej motor kor třeba v lc 90, ale náklady na údržbu jsou vyžší, ( ja měl štěstí a za 7 let co sem ho měl jsem dělal jen ventily na railu) spotřeba kolem 9-ti ( když sem dal 33" tak kolem 11 ) štreka. u TD sem zatim nedělal nic( až na hlavu ale to byl motor z 4runneru a tam ty hlavy padaly) a navíc ho zabilo jihlavský bahno a další auto na lanku za ním. nicméně ted jezdim s 1GR-FE a nějakou dobu rozhodně nemíním měnit nedá se to s těma naftama srovnat. ( nemyslím auta na blbnutí tam mam fšude samozřejmě ropu)


Zjevil se mi duch Kiichira Toyody a řekl o tobě : Neboj, i ten mladý chlapec dojde na konec cesty poznání a objeví kouzlo mocného motoru 4,2 v jediném správném Landcruiseru v královské 100ce :mrgreen: :mrgreen: .

Njn, tobě se to s 4.0 mluví.... :D :D (já blbec :cry: :cry: )


4.2 je to nejlepší co zatim vyrobili o tom neni pochyb a už ho nikdy nepřekonaj ,ale v dnešních autech už ho bohužel neuvidíme :(
Kdyby bůh chtěl, abychom jezdili v hnisanech ,neseslal by nám Toyotu 8)


Vrátit se na “Toyota”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host