Držím všem palce. Komanche

Pomóc - Mechanický plyn výměna

Džípkařů je u nás opravdu hodně...
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
mc10989
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 35
Registrován: Út 29.10.2019, 23:03
Auto: Jeep cherokee xj 2.1td '87
Místo/Bydliště: Brňák jak poleno
Věk: 30
Stav: Offline

Pomóc - Mechanický plyn výměna

Příspěvek od mc10989 » Čt 26.03.2020, 8:33

Zdravím fšecky..
Borci, dali jsme mechanickej pedál plynu a vyhodili elektronicky řízenej.. (protože auto za boha nešlo za plynem a už jsme se s tím nechtěli jebat)
Teď ale máme trošku problém s elektrikou.

Jedná se jeep cherokee xj 2.5td faceliftovka

Všechno sedí jak má. Auto jde hezky za plynem, ale nejde otáčkoměr a klepe motor, protože není zapojenej konektor. Je tam ten 10ti PIN.
Takže prosím vás. Nemá někdo rozkrez šaliny co kam vede? Našel jsem program (starparts), v kterým by to mělo být, ale nemám přihlašovací údaje, takže se do něj nemůžu dostat.
Prosím help, už nám tady stojí fakt dlouho.


Mazel - Jeep cherokee xj 2.1td 1987

Avatar uživatele

Master
Inventář fóra
Příspěvky: 2160
Registrován: Čt 08.12.2005, 14:11
Místo/Bydliště: Písek
Stav: Offline

Re: Pomóc - Mechanický plyn výměna

Příspěvek od Master » Čt 26.03.2020, 18:54

A tys tam dal mechanické čerpadlo?
U mé face 2,5TD se měnilo čerpadlo, odpojila se váha vzduchu a odpojil se hlavní el. vsřik.
Pak to jelo jak víno. Zeptej se Hopíka :)


R.I.P. John
MUTOAUTO II

Avatar uživatele

palo
Diskuzní Guru
Příspěvky: 393
Registrován: Út 24.01.2006, 11:32
Místo/Bydliště: Zilina, SK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Pomóc - Mechanický plyn výměna

Příspěvek od palo » Čt 26.03.2020, 23:38

ako píše Master, bez výmeny čerpadla nijak. Ale prestavbou na mechaniku to dosť degraduješ. Nepôjde tempomat, nebude fungovať palubák a tak podobne
Klepe to preto že nemá čo riadiť predvstrek a otáčkomer nejde preto že nemá čo snímať čidlo otáčok kľuky.
Takže máte trochu dosť problém s elektrikou :lol:
A dojebané to bolo predtým asi preto, že odišiel riadiaci vstrek. To je najčastejšia príčina toho že to nemá výkon a pri cca 2000 ot. to umrie.
Ale to sa dá ľahko zistiť cez fabrickú diagnostiku alebo osciloskopom. A to je väčšinou vo finále aj najlacnejší postup

A v starparts nájdeš leda tak diely, ale nie elektrické schémy. Na to potrebuješ TechConnect alebo TechAuthority. A to bez prihlásenia a dealerského účtu nijak. Alebo fabrický servisný manuál.



Odpovědět