MČR Offroad Trial 17.-18.3. | Pístovské mokřady - jaro 2018 30.-31.3. | MČR Offroad Trial 14.-15.4. Kladno | MČR Offroad Trial 5.-6.5. |
MČR Offroad Trial 26.-27.5. Krnov | MSR+MČR Offroad Trial 23.-24.6. Valča, SK | EUROTRIAL Španělsko 27.-29.7. |
MČR Offroad Trial 8.-9.9. Milovice | MČR Offroad Trial 28.-29.9. Jihlava | MČR+MSR Offroad Trial 27.-28.10. Slovácko |

5.2.2018 večer došlo k havárii v serverovně a odnesla to část databáze. Bohužel ji není možné obnovit. Takže část příspěvků za nějakou poslední dobu chybí. Za komplikace se omlouvám. Komanche.
Dočasně nefunguje registrace uživatelů. Během února to bude vyřešeno.

H2 na plyn

Má něgdo z vás tohodle mrňouse?
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)

hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Témata: 0
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod hiki198 » Čt 06.03.2014, 22:26

burop » pát 28.02.2014, 7:34 napsal:
hiki198 » čtv 27.02.2014, 22:35 napsal:
h2hummer » stř 12.02.2014, 9:33 napsal:H2 na plyn? :ramena: A proč? :roll: Proč ten motor takhle ničit? :grr:
Pro úsporu peněz? To bych potom doporučil tvýmu kámošovi spíš tu H2 prodat.
Za mě - když už ušetřit, tak předělávka na E85. Nic se nemění (kromě svíček), jen se doplní (jednotka).



e85 je blbost úspora žádná, a zničí ti to palivové čerpadlo, zředí olej a to nemluvím o korozi všeho co stím přijde dlouhodobě do styku, a tom,ýe žere vše co je z gumy



Tohle je presne nazor druhe pulky lidi. A nema cenu se s tebou prit. Kdyz si nekdo nevymeni filtr palivovy a ma ho tam, tak odejde cerpadlo, kdyz nema jednotku odejde lamda ... ale nikde neni i dlouhodobe prokazano ze to zere gumove hadicky a tesneni. Co se tyce oleje, s vymenama 6-7k je to uplne v klidku



noprávě počítej, trošku větší spotřeba,delší starty v zimě,častější výměna oleje... kde je nějaká úspora? skoro žádná, ze zkušenosti čerpadlo odejte protože většina z nich je odrbaná na materiálu a e 85 doslova rozežere komutátor, samo, že ne hned, ale po čase,s nutností výměny palivového filtru souhlasím,ale ne hned je lepší něcomálo na e85 najet a pak ho vyměnit, jedna z mála předností e85 je ,že doháže dokonale vyčistit vše cose dřív usadilov palivovém systému


hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Témata: 0
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod hiki198 » Čt 06.03.2014, 22:28

burop » pát 28.02.2014, 7:37 napsal:
hiki198 » čtv 27.02.2014, 22:35 napsal:
h2hummer » stř 12.02.2014, 9:33 napsal:H2 na plyn? :ramena: A proč? :roll: Proč ten motor takhle ničit? :grr:
Pro úsporu peněz? To bych potom doporučil tvýmu kámošovi spíš tu H2 prodat.
Za mě - když už ušetřit, tak předělávka na E85. Nic se nemění (kromě svíček), jen se doplní (jednotka).



e85 je blbost úspora žádná, a zničí ti to palivové čerpadlo, zředí olej a to nemluvím o korozi všeho co stím přijde dlouhodobě do styku, a tom,ýe žere vše co je z gumy



Co se tyce jeste koroze...jj ..muze bytt ..kdyz to nechas dlouho v nadrzi a navaze to vodu ..potom tam hrozi koroze, ale tak nejak premyslim ceho, kdyz nadrz je plastova a hadicky gumove :)


nádrž u většiny aut je dnes plastová,potrubí také,ale vstřiky nebo jejich částijsou kovové, a když reznou,netěsnía ukapavájí


hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Témata: 0
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod hiki198 » Čt 06.03.2014, 22:40

hiki198 » čtv 06.03.2014, 22:26 napsal:
burop » pát 28.02.2014, 7:34 napsal:
hiki198 » čtv 27.02.2014, 22:35 napsal:

e85 je blbost úspora žádná, a zničí ti to palivové čerpadlo, zředí olej a to nemluvím o korozi všeho co stím přijde dlouhodobě do styku, a tom,ýe žere vše co je z gumy



Tohle je presne nazor druhe pulky lidi. A nema cenu se s tebou prit. Kdyz si nekdo nevymeni filtr palivovy a ma ho tam, tak odejde cerpadlo, kdyz nema jednotku odejde lamda ... ale nikde neni i dlouhodobe prokazano ze to zere gumove hadicky a tesneni. Co se tyce oleje, s vymenama 6-7k je to uplne v klidku



noprávě počítej, trošku větší spotřeba,delší starty v zimě,častější výměna oleje... kde je nějaká úspora? skoro žádná, ze zkušenosti čerpadlo odejte protože většina z nich je odrbaná na materiálu a e 85 doslova rozežere komutátor, samo, že ne hned, ale po čase,s nutností výměny palivového filtru souhlasím,ale ne hned je lepší něcomálo na e85 najet a pak ho vyměnit, jedna z mála předností e85 je ,že doháže dokonale vyčistit vše cose dřív usadilov palivovém systému


a lamba nedodeje k vůli tomu, že tam nemáš jednotku na e85, ta skoro nic neřídí,jen ti prodlouží dobu vstřiku, a co si budem nalhávat starší auta se vstřikováním co mají čidlo klepání ji vůbec nepotřebují, poradí si s e 85 sama, podle labdy si pohlídají bohatost, podle čidla klepání upraví předstih, a jezdí, jen při startu déle točí ty jednotky co se růůzně po netu prodávají toho moc neumí, pokud jsou programovatelné, tak se da poladit studený start,a pak se dá nastavit mapa doby vstřiku v závislosti na zatížení
motoru,nic víc to neumí

Avatar uživatele

h2hummer
Legenda fóra
Příspěvky: 1121
Registrován: Po 15.08.2011, 21:52
Témata: 0
Auto: Hummer H2, 2008
Místo/Bydliště: Velké Meziříčí
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod h2hummer » Pá 07.03.2014, 5:19

hiki198 - rozbory pěkný, ale např. moje praxe je (zatím) hooodně jiná. Studený starty v pohodě, stejný jako na benál.
"Život jde dál a nic nezůstává stejné......snad jen HUMMER"

Avatar uživatele

ŽluťákH2
Legenda fóra
Příspěvky: 1622
Registrován: Čt 24.03.2011, 22:24
Témata: 0
Auto: Hummer H2, Bmw 645ci, Ford S-Max, BMW M5 E60
Místo/Bydliště: Kralovehradecký kraj
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod ŽluťákH2 » Pá 07.03.2014, 10:13

h2hummer » pát 07.03.2014, 5:19 napsal:hiki198 - rozbory pěkný, ale např. moje praxe je (zatím) hooodně jiná. Studený starty v pohodě, stejný jako na benál.

jj měl jsem to na e85 stejné, at bylo -20stupnu, nebo +30, auto startovalo na brnk.
Najeto asi 30tis km, spotřeba o 2litry větší, ale jinak ok.
A palivové čerpadlo jsem měnil hned po úpravě na e85, uhlíky ko, ale stojí celé komplet asi 4500,- takže pohoda.
A vzhledem ktomu že se do auta (h2) leje pná syntetika, takže je stejně po každejch cca 10tis km výměna oleje, at auto jezdí na Ba, nebo E85, takže já v tom nevidím problém.
Jo a palivovej filtr se doporučuje vyměnit cca po 1tis km od přestavby na E85, aby se vyplavily všecky nečistoty.
Hummer H2, lift 6" FABTECH, tires 40x13.50R17 WRANGLER MT
BMW 645ci - alu Breyton 20" - pružiny H&R
BMW M5 E60 - komplet EISENMANN race exhaust cca 550hp
Ford S-MAX 1.8Tdci Titanium
Nissan Pathfinder 2.5dci 6st. manuál 2007

Avatar uživatele

h2hummer
Legenda fóra
Příspěvky: 1121
Registrován: Po 15.08.2011, 21:52
Témata: 0
Auto: Hummer H2, 2008
Místo/Bydliště: Velké Meziříčí
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod h2hummer » Pá 07.03.2014, 10:27

U H2 2008 palivovej filtr není :hop:
"Život jde dál a nic nezůstává stejné......snad jen HUMMER"

Avatar uživatele

burop
Diskuzní Guru
Příspěvky: 419
Registrován: Ne 06.01.2013, 14:03
Témata: 0
Auto: Hummer H2
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod burop » Pá 07.03.2014, 10:39

u 2005 take ne :) tak ze jsem take neresil
Co se tyce oleje, menil bych ho stajne tak jako tak , proste 10 mesicu a menim

Avatar uživatele

ŽluťákH2
Legenda fóra
Příspěvky: 1622
Registrován: Čt 24.03.2011, 22:24
Témata: 0
Auto: Hummer H2, Bmw 645ci, Ford S-Max, BMW M5 E60
Místo/Bydliště: Kralovehradecký kraj
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod ŽluťákH2 » Pá 07.03.2014, 10:53

no jo ja myslel palivovej filtr u 2003-2004, pak už není :D :wink:
Hummer H2, lift 6" FABTECH, tires 40x13.50R17 WRANGLER MT
BMW 645ci - alu Breyton 20" - pružiny H&R
BMW M5 E60 - komplet EISENMANN race exhaust cca 550hp
Ford S-MAX 1.8Tdci Titanium
Nissan Pathfinder 2.5dci 6st. manuál 2007


hiki198
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: Pá 26.08.2011, 21:12
Témata: 0
Stav: Offline

Re: H2 na plyn

Příspěvekod hiki198 » Stř 12.03.2014, 1:29

h2hummer » pát 07.03.2014, 10:27 napsal:U H2 2008 palivovej filtr není :hop:

je jen ho šouply přímo k čerpadlu


Vrátit se na “Hummer”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti